Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΖΟΥΣΩΝ
ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΨΕΥΔΕΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΤΩΝ ΦΑΤΡΙΑΣΤΩΝ ΣΤΟΝ
ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΝΑΟ ΣΤΟ ΡΟΥΦ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Ἁγίος Γρηγορίος Παλαμᾶς:
«Οἱ τῆς Χριστοῦ Ἐκκλησίας τῆς ἀληθείας εἰσί·
καὶ οἱ μὴ τῆς ἀληθείας ὄντες οὐδὲ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσί»
(Πρώτη δημοσίευση. Έχουμε αιτηθεί ενημέρωση κι από την διωκόμενη αδελφότητα)
![]() |
Η από την ίδρυση της (1927) διαρκώς σχεδόν διωκόμενη Αδελφότητα της Ιεράς Μονής Παναγίας Πευκοβουνο- γιατρίσσης Κερατέας Αττικής |
Μίλησαν για τα μαρτύρια των Ορθοδόξων κατά την Εικονομαχία ενώ τα χέρα τους στάζουν ακόμα από το "αίμα" του σχίσματος και των διώξεων. Κραυγαλέο παράδειγμα η βίαιη εκδίωξη των Ομολογητριών της Ορθοδοξίας, Μοναζουσών της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μύτικα Χαλκίδας. Για δεύτερη φορά γεύονται την διωγμό, αφού έκαναν το πάν για να τις "πετάξουν στον δρόμο". Οι ορθόδοξες Μοναχές δεν έκλιναν γόνυ στο μίσος και στην ιδιοτέλεια τους, δεν συμμορφώθηκαν στο "παραμύθι" τους. Ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή του Ιερού Αγώνος και γνώριζαν τι έχει λεχθεί και γραφεί από τους Ορθοδόξους για τα Χριστολογικά ζητήματα. Έπρεπε λοιπόν να πάψουν να είναι "κάρφος στον οφθαλμό τους" να τους ελέγχουν με την Ομολογιακή, σταθερή στάση τους, μη έχοντας κοινωνία με το σχίσμα τους αλλά προσευχόμενες με αγάπη για την επιστροφή και τον φωτισμό τους.
Σε τέτοιο σημείο καταπτώσεως, δεν έφτασαν ούτε οι πρώην συμμοναστριές τους στην Κερατέα υπό την Μοναχή Συγκλητική. Τις πίεσαν να εξέλθουν ομολογιακώς με στερήσεις και δυσκολεύοντας τη διαβίωση τους αλλά δεν προσέτρεξαν στα δικαστήρια για να τις πετάξουν στο δρόμο. Είναι χαρακτηριστικό ότι ούτε τα πράγματα τους δεν κατάφεραν να πάρουν οι διωκόμενες μοναχές. Μιλώντας ο γράφων με τις αδελφές, ένιωσε συγκίνηση για τις προσευχές τους "να μην στήσει ο Θεός την αμαρτία τους" και να καταλάβουν ότι "δεν θέλουν το κακό τους".
Είναι η τρίτη παρόμοια εκδίωξη μοναζουσών για λόγους Ορθοδόξου πίστεως, μετά την εκδίωξη των Μοναζουσών της Μονής Αγίων Ταξιαρχών Αθηκίων Κορινθίας το 1977 και της Μονής Παναγίας Κερατέας το 2012.
Είναι ιδιαίτερα άξιο προσοχής το ότι ότι οι φατρισάντες ρασοφόροι τοποθέτησαν "επιτροπή" εγκάθετων ΛΑΪΚΩΝ, της επιρροής τους, με το δικαίωμα του συναλλάσσεσθαι! Δηλαδή με δικαίωμα να μπορούν να πωλούν και να χρησιμοποιούν κατά το δοκούν την περιουσία της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μύτικα Χαλκίδας! Αυτό το έπραξαν κατά παραβίαση του καταστατικού, δίνοντας "εξουσία" στην διορισμένη διοικητική επιτροπή, αποτελούμενη εκ λαϊκών να συναλλάσσονται, να πωλούν, να αγοράσουν να υποθηκεύουν την περιουσία της Μονής μέρος της οποίας, μοναχές εκχώρησαν στην Μονή.
Στην τελετή του Ρουφ, παρέστησαν ελάχιστα άτομα (οι μισοί εκ Καλαμών) για να αλληλοσυγχαρούν για τα αντιεκκλησιαστικά τους έργα και για την "ομολογία" του φανατισμού και του μίσους. Ομιλητές υπήρξαν ο πρ. Μεσσηνίας κ. Ιάκωβος Κιτσαντάς και ο αδελφός τους ιερομόναχος Αθανάσιος. Τους προλόγισε ο ιερομόναχος Αυγουστίνος Βρακάτος και τους επιλόγισε ο πρώην επίσκοπος μας Φθιώτιδος κ. Ιγνάτιος Λιάσκος, ο οποίος είναι υπεύθυνος και για το σχίσμα και για τον διωγμό των Μοναζουσών της Χαλκίδας, ως πειθήνιο όργανο των ανωτέρω.
Είναι άξιο παρατήρησης και θαυμασμού, ότι ενώ επανειλημμένως έχουμε αποκαλύψει τα ψεύδη και τις διαστρεβλώσεις στα δογματικά και ιστορικά ζητήματα, επιμένουν ακάθεκτοι και αμετανόητοι να τα επαναλαμβάνουν!
Ο κ. Ιάκωβος Κιτσαντάς επανέλαβε την εμμονή του για δύο φανταστικές αιρέσεις που ο ίδιος εφηύρε, δηλαδή την εκκλησιαστική οικονομία και την δογματική διδασκαλία περί Χριστού της Εκκλησίας και των Αγίων Πατέρων. Επανέλαβε τα ψεύδη του και τις συκοφαντίες ότι δεν πιστεύουμε ότι ο Χριστός είναι ο Εις της Αγίας Τριάδος, περί της προαιωνιότητας ως Θεού του Χριστού. Κατέληξε στα προσφιλή του αναθέματα και ψευδοκαθαιρέσεις, που κι αυτά είναι ανίκανα να ηρεμήσουν την ψυχή του από το μίσος. Το πλέον τραγελαφικό ότι επαναλαμβάνει ότι "προσπάθησαν να βοηθήσουν τον Αττικής Κοσμά"! Για όσους γνωρίζουν και έζησαν τα γεγονότα, είναι ευχή να μην έχουν τέτοια "αγάπη" και "βοήθεια" ούτε οι χειρότεροι εχθροί τους...
Την σκυτάλη έλαβε ο π. Αθανάσιος Κιτσαντάς, ο οποίος γνωρίζει καλύτερα την ελληνική γλώσσα από τον αδελφό του Ιάκωβο, Επανέλαβε τις συκοφαντίες περί της προαιωνιότητας της Θεότητος του Χριστού, συκοφαντώντας μάλιστα ως "Νέους Άρειους" και "Νεστοριανούς" τους Ορθοδόξους υπό τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αττικής κ. Κοσμά. Όσο πιο πολύ λάσπη πετάς, τόσο και κάτι θα μείνει... Μάλιστα έφτασε στο σημείο να ισχυριστεί ότι δεν πιστεύουμε δήθεν ότι ο Χριστός είναι δημιουργός του κόσμου! Εδώ δύο τινά συμβαίνουν: Είτε απλά ο π. Αθανάσιος συκοφαντεί αδιάντροπα ότι δεν πιστεύουν οι Ορθόδοξοι ότι ο άσαρκος Θεός Λόγος είναι δημιουργός (Εις της Αγίας Τριάδος), είτε φρονεί ακόμα ότι ο Λόγος ήταν Σεσαρκωμένος προαιωνίως, ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ. Η ομιλία του διανθίζεται από το πνεύμα του "Προαιωνίου Θεανθρώπου χωρίς να χρειάζεται η σάρκα να είναι προαιώνια"...
Δεν θα μιλήσουμε για το Καλαματιανό πνεύμα της κοπτοραπτικής. Είναι χρήσιμο στα Νηπιαγωγεία αλλά όχι στα εκκλησιαστικά ζητήματα. Στεκόμαστε ακέραιοι και αμετακίνητη στην ΠΛΗΡΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ της Εκκλησίας και των Αγίων Πατέρων. Η κοπτοραπτική και η επιλεκτική χρήση χωρίων είναι ίδιον των αιρετικών. Δεν ξεκινάμε την μελέτη των Πατέρων για να δικαιώσουμε την εγωιστική μας θέση αλλά για να διατυπώσουμε την Ορθόδοξη θέση των Πατέρων. Ως εκ τούτου, ο Σεβασμιώτατος κ. Κοσμάς και οι Ορθόδοξοι παραμένουν στη δογματική διδασκαλία των Αγίων Πατέρων και των Συνόδων και τις συκοφαντίες τους τις επιστρέφουμε.
Επιμένουν να συγχέουν Φύσεις και Υπόσταστη του Αυτού Χριστού, προαιωνίως άσαρκου Θεού Λόγου και του εν χρόνω Σαρκωθέντος Θεανθρώπου. Αυτοί λένε "εμείς πιστεύουμε προαιώνιος Χριστός χωρίς προαιώνια σάρκα", άρα υποθέτουμε δέχονται και μη προαιώνιο Θεάνθρωπο, χωρίς να παύει να είναι προαιώνια η Θεότητα του... Καταλαβαίνετε αγαπητοί αναγνώστες τι επικίνδυνα παιχνίδια παίζουν σε θέματα Ορθοδόξου πίστεως.
Δεν μπορούμε να μην σχολιάσουμε και το πόσο έχουν εθιστεί στα αναθέματα και την αυτοδικαίωση. Ο πρώην επισκοπος μας Φθιώτιδος φτάνει σε σημείο να αναθεματίζει τον Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό! Προφανώς, έχουν κλείσει τα αυτιά τους και τα μάτια τους με το βουλοκέρι του μίσους και παπαγαλίζουν τις ίδιες αισχρές συκοφαντίες. Λένε ότι πιστεύουν οι Ορθόδοξοι ότι άλλο είναι ο Λόγος και άλλο ο Χριστός. Εάν δεν έχουν πρόβλημα (κατα)νόησης, τους επαναλαμβάνουμε για πολλοστή φορά τη διδασκαλία της Εκκλησίας.
Ὅλος μὲν οὖν ἐστι Θεὸς τέλειος, οὐχ ὅλον δὲ Θεός· οὐ γὰρ μόνον Θεός, ἀλλὰ καὶ ἄνθρωπος· καὶ ὅλος ἄνθρωπος τέλειος, οὐχ ὅλον δὲ ἄνθρωπος· οὐ μόνον γὰρ ἄνθρωπος, ἀλλὰ καὶ Θεός. Τὸ μὲν γάρ «ὅλον» φύσεως ἐστι παραστατικόν, τὸ «ὅλος» δὲ ὑποστάσεως, ὥσπερ τὸ μὲν «ἄλλο» φύσεως, τὸ «ἄλλος» δὲ ὑποστάσεως. (Ιερός Δαμασκηνός)
Ειλικρινώς ντρεπόμαστε και λυπόμαστε για αυτό το κατάντημα των σημερινών ρασοφόρων.
Είναι άκρως προκλητικό να σχολιάζει ο π. Αυγουστίνος Βρακάτος για τα δικαστήρια! Είναι αυτοί που έκαναν καταλήψεις Ναών, είναι αυτοί που κυνήγησαν με δικαστήρια τις μοναχές, είναι αυτοί που ματαιοπονούν να πετάξουν τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αττικής κ. Κοσμά και τους Ορθοδόξους πιστούς από τον Μητροπολιτικό Ι.Ν. Ευαγγελιστού Ματθαίου Μάνδρας. Τόση είναι η "αγάπη" τους και η "ανιδιοτέλειά" τους.
Να σημειώσουμε εδώ ότι οι Ομολογήτριες και Ορθόδοξες μοναχές της Χαλκίδας θα ασκήσουν έφεση στην άδικη απόφαση του μονομελούς δικαστηρίου. Πολυμελές δικαστήριο θα κρίνει αξιόπιστα τις ενέργειες λιγοστών λαϊκών που πολεμούν το Μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής.
Ούτε η υποκρισία τους, ούτε οι αισχρές συκοφαντίες τους και διαστρεβλώσεις των λόγων για τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάχη μας κ. Κοσμά και για τον αοίδιμο Θηβών κυρό Χρυσόστομο θα κάμψουν το αγωνιστικό, ορθόδοξο φρόνημα των πιστών.
Ας αφήσουν τους θεατρινισμούς, την υποκρισία και τα ψέματα. Ας σεβαστούν έστω και την έσχατη αυτή ώρα την Εκκλησιαστική Τάξη. Ας σταματήσουν να βιαιοπραγούν κατά των ιερών Κανόνων της Εκκλησίας του Χριστού. Είναι φανερό ότι δεν θέλουν την ενότητα του πληρώματος της Εκκλησίας. Προς τούτο δεν περίμεναν την απάντηση και τις παρατηρήσεις του Σεβ. Αττικής κ. Κοσμά στις "Ομολογίες" τους αλλά διέπραξαν εσπευσμένα σχίσμα, το οποίο δεν ξεπλένει ούτε αίμα μαρτυρίου, κατά τον Ιερό Χρυσόστομο. Πολιόρκησαν την Εκκλησία με δικαστήρια, αγωγές και φασαρίες διότι δεν ήθελαν ποτέ τον διάλογο. Με πονηρία κατηγορούσαν την ίδια ώρα ότι ο Σεβ. Αττικής κ. Κοσμάς δήθεν δεν θέλει διάλογο.
Προσέξτε αγαπητοί αναγνώστες διότι είναι εθισμένοι στην καταλαλιά και τους ψευδείς ψιθυρισμούς. Διαδίδονται αισχρά ψέματα υπό φανατισμένων οπαδών τους που ματαιοπονούν να ενσπείρουν συκοφαντίες, ψεύδη και κουτσομπολιά. Ανακατεύουν με μειλίχια υποκρισία ψεύδη, φαντασίες και κατηγορίες για να εκμαιεύσουν καμιά νέα φανταστική κατηγορία. Για παράδειγμα διαδίδουν ότι δήθεν ο Σεβ. Αττικής κ. Κοσμάς συναντήθηκε 2-3 φορές με τον π. Στέφανο Τσακίρογλου (Αρχιεπίσκοπο των Ανδρεϊκών). Αυτά τα γράφουν σε ιδιωτικές τους ομάδες ή τα διαδίδουν προφορικά. Ακόμη ότι είναι "εικονομάχος"!! Είναι απορίας άξιον πως έχει συναντηθεί ο Σεβ. Αττικής κ. Κοσμάς με τον εν λόγω άνδρα αφού έχει να τον δει από το 1989! Αυτοί που έγραψαν και αγωνίστηκαν για την ειρήνη της Εκκλησίας κατηγορούνται ψευδώς από άνανδρους ψυθιριστές.
Γιατί όμως φοβούνται τους διαλόγους και τις προσπάθειες για αποκατάσταση των σχισμάτων εν τη Εκκλησία; Μόνο από εγωισμό και αυτοδικαιώση; Ή γιατί φοβούνται έλεγχο, να μην χάσουν οικονομικά οφέλη και για να μην ελέγχονται για προσωπικές κατηγορίες όπως προσωπικά... κωλύματα; Πώς μετά θέλουν να μας πείσουν ότι αυτοί οι άνθρωποι κόπτονται για διάλογο και αποκατάσταση των σχισμάτων;
Τους καλούμε εν αγάπη Χριστού σε Διάλογο εν αγαπή και Αληθεία για επιστροφή παύση του σκανδάλου των σχισμάτων όπως έπραξαν οι προπάτορες μας. Ο Άγιος Πατήρ Ματθαίος με τον πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομο και την Καινοτόμο Εκκλησία. Επί Αρχιεπισκόπου Ανδρέου έγινε προσπάθεια με τους Φλωρινικούς Αρχιεπισκόπους Αυξέντιο και Χρυσόστομο Κιούση. Με τον τελευταίο έγινε επίσημος Διάλογος, Την ίδια περίοδο, η Ιερά ημών Σύνοδος καλούσε σε διάλογο την κρατική Καινοτόμο Εκκλησία και υπήρξε μάλιστα συνάντηση το επίσκοπο Φλωρίνης Ν.Η. Αυγουστίνο Καντιώτη. Το ίδιο έπραξε και η υπό τον αοίδιμο Πρωθιεράρχη των Γ.Ο.Χ. Θηβών κυρό Χρυσόστομο με την Σύνοδο των Ανδρεϊκών τα έτη 2013- 2015 περίπου. Ξέχασαν οι "υπερορθόδοξοι" και αυτοδικαιωμένοι ομιλητές από που προέρχονται;;
Αλλά εδώ έμμεσα αναθεμάτισαν οι Καλαματιανοί τον Μακαριστό Θηβών κυρό Χρυσόστομο, αυτό θα ντραπούν; Αναμένουμε να δούμε μέχρι που θα φτάσουν σε υποκρισία και αχαριστία.
Όσο και να πολεμάνε με μίσος και φανατισμό την Αλήθεια, όσο και να σπέρνουν συκοφαντίες και ψέυδη, τόσο θα τους απαντάμε με την γλώσσα του Χρυσορρήμονα Iωάννη:
Πόσοι πολέμησαν την Εκκλησία και αυτοί που την πολέμησαν χάθηκαν; Αυτή όμως ανέβηκε πάνω από τους ουρανούς. Τέτοιο μεγαλείο έχει η Εκκλησία. (Ομιλία προς Ευτρόπιον)