2024/05/13

ΑΛΗΘΕΥΟΝΤΕΣ ΕΝ ΑΓΑΠΗ (1ο Μέρος)

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗΣ ΦΑΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ

ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΩΗΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΜΕΤ' ΑΥΤΩΝ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΩΝ

"Αληθεύοντες δὲ ἐν ἀγάπῃ αὐξήσωμεν εἰς αὐτὸν τὰ πάντα, ὅς ἐστιν ἡ κεφαλή, ὁ Χριστός!" (Εφεσίους δ',15)

"Εφόρατος η πλάνη καν μυρίοις συσκιάζεται παραπετάσμασι" (Ιερός Χρυσόστομος)

Αγαπητοί αναγνώστες, νυν και πρώην εν Χριστώ αδελφοί. Χριστός Ανέστη!

Κάποτε ένας φίλος ενός επιφανούς Αθηναίου πολίτη, τού ζήτησε να ψευδορκίσει. Ο επιφανής Αθηναίος αρνήθηκε να ψευδορκίσει και του τόνισε πως η φιλία του είναι "μέχρι βωμών" δηλαδή δεν μπορεί να κάνει ιεροσυλία στα ιερά. Προς τούτο και η σύνταξη του ιστολογίου δεν θα προσωπολατρήσει χάριν της φιλίας και του σεβασμού αγαπητών -κατά τα άλλα- προσώπων αλλά θα υπερασπιστεί την αλήθεια, όπως την βίωσε και χάριν της ενυπόστατης Αλήθειας, του Κυρίου και Θεού ημών Ιησού Χριστού.

ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΠΟ 2002 ΕΩΣ 2016/18

Το 2002 προέκυψε διαμάχη στην Εκκλησία των Γ.Ο.Χ. διότι ο Επίσκοπος πρ. Θεσσαλονίκης κ. Χρυσόστομος (Μητρόπουλος) περιέλαβε αυτοβούλως στον εγκόλπιο Ημεροδείκτη του 1999 οικουμενιστικές δοξασίες Νεοημερολογιτών Καθηγητών (Καρμίρης και άλλοι) περί "Προαιωνίου και Ανάρχου Εκκλησίας της Αγίας Τριάδος" και άλλα καινοφανή και αντορθόδοξα. Η διαμάχη ξεκίνησε τεχνηέντως με άρθρα του νυν Φλωρινικού "Αρχιεπισκόπου" κ. Καλλίνικου Σαραντόπουλου στο τότε επίσημο περιοδικό της φλωρινικής παράταξης. Ο Επίσκοπος κ. Χρυσόστομος (Μητρόπουλος) υποχρεώθηκε να ανακαλέσει σε Ομολογία τον Φεβρουάριο του 2002 για να ειρηνεύσει η Εκκλησία και ετοιμάστηκε και σχέδιο Εγκυκλίου για την ανατροπή των κακοδοξιών του Ημεροδείκτη. Παρόλα αυτά, ο πρ. Θεσσαλονίκης συνέχισε να διαδίδει τις καινοφανείς δοξασίες του και να διατυπώνει αυθαίρετους φιλοσοφικούς συλλογισμούς για να τεκμηριώσει τις πλάνες του. Έλεγε ο πρώην Θεσσαλονίκης "αφού η Κεφαλή της Εκκλησίας είναι ο Χριστός που είναι προαιώνιος άρα και η Εκκλησία είναι προαιώνια με κεφαλή την Αγία Τριάδα!". Στα πατερικώς αμαρτύρητα απάντησαν θεολογούντες, θεολόγοι και σημαίνοντες κληρικοί όπως ο Αγιώτατος (μετέπειτα) Μητροπολίτης Θηβών κυρός Χρυσόστομος (Τζάνης +2023). Υπενθυμίζουμε τις εργασίες του που δημοσιεύσαμε ΕΔΩ (σύνδεσμος κειμένων). 

Οι Ορθόδοξοι (Μεσσηνίας κυρός Γρηγόριος, Θηβών κυρός Χρυσόστομος, Αλεξόπουλος, Κτενάς, π. Αυγουστίνος, Σκρέτας Δ., Μονή Αναλήψεως Λαμίας κ.α.) τόνιζαν ότι ο Χριστός είναι προαιώνιος Θεός ΑΛΛΑ δεν είναι προαιώνιος ως Σύνθετος Υπόστασις, ως Θεάνθρωπος διότι η προαιώνια Υπόσταση του Χριστού είναι απλή και άκτιστη. Δεν προσέλαβε την ανθρώπινη φύση το δεύτερο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος προαιώνια (άπαγε)- διότι έτσι θα παρουσιαζόταν ο Υιός Λόγος με σάρκα και ψυχή προαιωνίως δηλαδή θα πέφταμε σε Ωριγενισμό, Μονοφυσιτισμό και Δοκητισμό- ΑΛΛΑ σαρκώθηκε εν Χρόνω (προ 2024 ετών) από τα πάναγνα αίματα της Κυρίας Θεοτόκου και έγινε αληθής και τέλειος άνθρωπος με σώμα και ΨΥΧΗ! Προσοχή! Η δογματική αυτή ανάλυση αφορά στην ΚΕΦΑΛΗ της Εκκλησίας η οποία μαρτυρείται υπό της Αγίας Γραφής ότι είναι ο (προ 2024 ετών) ΣΕΣΑΡΚΩΜΕΝΟΣ Θεός Λόγος, Ο Υιός, το δεύτερο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, δηλαδή ο Χριστός! Δεν αφορά στην Θεότητα του Χριστού. Είναι ως Θεός Προαιώνιος και ως απλή Υπόσταση. Δεν είναι άλλος και άλλος, ούτε οι Ορθόδοξοι εισάγουν τέταρτο πρόσωπο κατά Νεστοριανή αντίληψη, όπως κουτοπόνηρα υποστήριξε το περιβάλλον του πρώην Θεσσαλονίκης και οι όψιμοι ομοφρονές τους, αλλά άλλο (ως απλή υπόσταση) και άλλο (ως σύνθετη υπόσταση -χωρίς αλλοίωση- με την σάρκωση) για το αυτό Πρόσωπο/ Υπόσταση κατά τον υψιπετή θεολογικά Ιερό Δαμασκηνό: 

"ὸς γάρ ἐστι τοῦτο κἀκεῖνο. Χρίσις δὲ ἡ θεότης τῆς ἀνθρωπότητος... Εἰ γὰρ μιᾶς φύσεως συνθέτου ὢν ὁ Χριστὸς ὁμοούσιός ἐστι τῷ Πατρί, ἔσται ἄρα καὶ ὁ Πατὴρ σύνθετος καὶ τῇ σαρκὶ ὁμοούσιος, ὅπερ ἄτοπον καὶ πάσης βλασφημίας ἀνάπλεον... Ὅτι γὰρ μιᾶς ὁ Χριστὸς φύσεως πρὸ τῆς ἑνώσεως, παντί που δῆλον. οὐκ ἄλλον καὶ ἄλλον... Τὸ μὲν γάρ «ὅλον» φύσεως ἐστι παραστατικόν, τὸ «ὅλος» δὲ ὑποστάσεως, ὥσπερ τὸ μὲν «ἄλλο» φύσεως, τὸ «ἄλλος» δὲ ὑποστάσεως. οὐ γὰρ καθ᾿ ὑπόστασιν δύο εἶναί φαμεν τὰς φύσεις τοῦ Χριστοῦ· Τοῦτο δὲ μίαν ὑπόστασιν καὶ δύο φύσεις καὶ δύο γεννήσεις σημαίνει τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. μία τῶν δύο αὐτοῦ φύσεων ἡ ὑπόστασις τοῦ αὐτοῦ καί ἑνὸς Χριστοῦ.... φύσεων ὁ ἀριθμὸς εὐσεβῶς νοούμενός τε καὶ λεγόμενος οὐ διαιρεῖ τὸν ἕνα Χριστόν, ἀλλὰ σῳζομένην καὶ ἐν τῇ ἑνώσει παρίστησι τῶν φύσεων τὴν διαφοράν. Οὐ γὰρ ἐγένετο ἄλλος Χριστὸς ἐκ θεότητός τε καὶ ἀνθρωπότητος, Θεός τε καὶ ἄνθρωπος ὁ αὐτός. ....Καὶ Ἀθανάσιος δὲ ὁ παναοίδιμος ἐν τῷ περὶ τῆς σωτηριώδους ἐπιφανείας λόγῳ ὧδέ πῃ λέγει· «Ὁ προϋπάρχων Θεὸς πρὸ τῆς ἐν σαρκὶ ἐπιδημίας οὐκ ἦν ἄνθρωπος, ἀλλὰ Θεὸς ἦν πρὸς τὸν Θεόν, ἀόρατος καὶ ἀπαθὴς ὤν· ὅτε τε δέ γέγονεν ἄνθρωπος, τὸ Χριστὸς ὄνομα διά τῆς σαρκὸς προσάγεται, ἐπειδὴ ἀκολουθεῖ τῷ ὀνόματι τὸ πάθος καὶ ὁ θάνατος»... Τὰ μὲν οὖν πρὸ τῆς ἑνώσεως καὶ μετὰ τὴν ἕνωσιν ἐπ᾿ αὐτῷ λεχθήσεται, τὰ δὲ μετὰ τὴν ἕνωσιν πρὸ τῆς ἑνώσεως οὐδαμῶς, εἰ μήτιγε προφητικῶς, ὡς ἔφημεν." (Ἔκδοσις ἀκριβὴς τῆς ὀρθοδόξου πίστεως)

Με βάση τη διδασκαλία του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, που συγκεφαλαιώνει την ορθόδοξη διδασκαλία των Αγίων Πατερων και των Οικουμενικών Συνόδων, οι Ορθόδοξοι τόνισαν ότι κατά τον δογματικό λόγο δεν υπάρχει προαιώνια σύνθετη Υπόσταση, δεν υπάρχουν προαιωνίως ενωμένες δύο φύσεις στο πρόσωπο του Χριστού που είναι η κεφαλή της Εκκλησίας κατά την Αγία Γραφή και την πίστη της Εκκλησίας ως Θεάνθρωπος. Η αναφορά σε "μη προαιώνιο σύνθετο Υπόσταση" αναφερόταν (και αναφέρεται) ακριβώς στην ενανθρώπηση, στον τέλειο άνθρωπο Ιησού Χριστό, τον Κύριο και Θεό μας.

Από το 2001 έως και το 2021 δηλαδή για 20 ΕΤΗ συναπτά ουδείς από τον χώρο της Εκκλησίας μας κατηγόρησε τον Άγιο Μεσσηνίας  Γρηγόριο, τον Άγιο Θηβών Χρυσόστομο, τους θεολογούντες και θεολόγους, τον Σεβ/το Αττικής κ. Κοσμά τους Αγιορείτες, τον νυν Φθιώτιδος κ. Ιγνάτιο, τον Ιερομόναχο Αυγουστίνο Βρακάτο, την Αδελφότητα Παναγουλάκη ότι δήθεν κήρυξαν αίρεση περί "μη προαιωνίου Θεανθρώπου" ή ότι έστω την ανέχτηκαν. Αναφέρουμε ενδεικτικά για να διαλύσουμε το ψεύδος και την συκοφαντία που θέλει να μετατρέψει τους Ορθοδόξους σε "χρήσιμους ηλίθιους" ιδιοτελών σκοπών ότι το 2017 δημοσιεύτηκε βιβλίο απολογητικό προς τον αποθανόντα οπαδό του πρώην Θεσσαλονίκης, π. Ευθύμιο Επιφανίου το οποίο παρουσιάστηκε από την ιστοσελίδα μας (βλέπε ανάρτηση) και το επίσημο περιοδικό της Εκκλησία μας με τις γνωστές ορθόδοξες, χριστολογικές θέσεις.

Τo 2018 στον αιτούντα ένωση με την Εκκλησία μας, Μακαριώτατο Μητροπολίτη Μολδαβίας κ. Αδριανό, περί του σχίσματος του πρώην Θεσσαλονίκης κ. Χρυσοστόμου, αναφέρθηκε ο Σεβ. Αττικής κ. Κοσμάς με τη βοήθεια μεταφραστού. Όταν διατύπωσε τις ορθόδοξες Χριστολογικές θέσεις, ο πολύς Μεσσηνίας κ. Ιάκωβος και ο Φθιώτιδος κ. Ιγνάτιος ΔΕΝ διατύπωσαν ένσταση ότι είναι αιρετικές. Προφανώς ο η Αδελφότητα της Παναγουλάκη και η φατρία των τριών Ιερομονάχων δεν είχαν συλλάβει το πονηρό σχέδιο τους.

Ετέρα ενδεικτική Μαρτυρία (2018), στην μέλετη της Καθηγήτριας κας Αρετής Λέλη "Φραγγέλιο κατά Ψευδολογιών.." για το ζήτημα της Οικονομίας της Εκκλησίας απαντά σε κατήγορο της, ο οποίος προέρχεται από το σχίσμα του πρώην Θεσσαλονίκης, ότι δεν έχει αποτινάξει τα αιρετικά φρονήματα του πρώην επισκόπου. Η εργασία της απαντήθηκε από πολλούς ενιστάμενους αλλά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τόλμησε να την καταγγείλει ως "αιρετική" γιατί πιστεύει ορθοδόξως ότι δεν υπάρχεις προαιώνια Σύνθετη Υπόσταση. Θα χρειαστούν λίγα χρόνια να σκεφτούν και να ενεργήσουν αυτή την εξόφθαλμη ραδιουργία κατά της Εκκλησίας.

ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΠΌ ΤΟ 2017 ΕΩΣ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΗΒΩΝ (+2023)

Το 2017, ένας Κύπριος Ιερέας, με ορθόδοξη χειροτονία ο οποίος παρέμεινε εν αγνοία για ελάχιστα έτη σε κοινωνία με τον Μητροπολίτη Κιτίου Κύπρου Επιφάνιο μετά το επάρατο σχίσμα του 1995 για τις ιερές εικόνες, ζήτησε την κοινωνία με την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας με την παράκληση να γίνει οικονομία στην μνημόνευση των κεκοιμημένων της ενορίας του. Οι Άγιοι Αρχιερείς με την ευκαιρία αυτή, έγραψαν εμβριθείς εκκλησιολογικές μελέτες για την χρήση οικονομίας στην αποκατάσταση των σχισμάτων κατά την Ορθοδοξη Παράδοση, την απ' αιώνων τάξη της Εκκλησίας και ιδιαιτέρως των Οικουμενικών Συνόδων και την εκκλησιαστική ιστορία.

Από εκείνη τι στιγμή η Μονή Παναγουλάκη Καλαμάτας και οι συνεργάτες τους ξεκινάνε ανελεή πόλεμο και επίθεση κατά των Αγίων Αρχιερέων Χρυσοστόμου και Κοσμά. Χρησιμοποιούν λαϊκούς να γράφουν ενάντια στους Αρχιερείς και να τους εξυβρίζουν ως δήθεν αιρετικούς. Γράφουν και αποστέλουν επιστολές εξ' ονόματος της Μονής Παναγουλάκη τις οποίες όμως αρνούνται οι Συντάκτες να υπογράψουν και να αναλάβουν την πατρότητα των κειμένων. Ακόμα και βίντεο δημιουργούν για την εξύβριση των  Αρχιερέων και την κατασυκοφάντηση τους. Χρησιμοποιούν δυσαρεστημένους κληρικούς ως συνεργάτες και συγκεκριμένα μία φατρία τριών Ιερομονάχων της Αττικοβοιωτίας, τους οποίους ματαίως ο αοίδιμος Πρωθιεράρχης κυρός Χρυσόστομος προσπαθεί να φέρει σε πνευματική συναίσθηση και μετάνοια για τον σκανδαλισμό και την καταστροφή που προκαλούν υπογείως και φανερά. Ο πολύς Μεσσηνίας κ. Ιάκωβος, ως νέος Πάπας των Γ.Ο.Χ. με Βατικανό την Παναγουλάκη, διαδίδει ότι "θα γίνει σχίσμα", "θα γίνει κακό"! Απειλούν διαρκώς και διαδίδουν σπίτι- σπίτι, σε ενορίες και Μονές αισχρές συκοφαντίες και την απειλή του σχίσματος. Κάνουν διάλογο οι Αρχιερείς δια την εν Χριστώ ένωση; Είναι εικονομάχοι! Θέλουν Οικονομία για την σωτηρία αθανάτων ψυχών; Είναι Φλωριναίοι!! Είναι Μασώνοι! Είναι αιρετικοί! Κι αλλά πόσα σιχαμερά ψέματα.

Οι Αρχιερείς Χρυσόστομος και Κοσμάς κλείνουν το θέμα για να μην γίνει σχίσμα και να ειρηνεύσει η Εκκλησία. Δεν ησυχάζουν όμως τα δαιμόνια των σχισμάτων. Απαιτούν, οι της Μονής Παναγουλάκη,  "Εγκύκλιο" κατά της Οικονομίας δηλαδή της σωτηριώδους πρακτικής της Εκκλησίας (!), να αναιρέσουν οι Αρχιερείς τις εργασίες που όφειλαν να γράψουν ως Ποιμενάρχες (!) και να ομολογήσουν -με το έτσι θέλω του "Βατικανού της Μεσσηνίας"- ότι είναι "αιρετικοί" και ότι η Οικονομία είναι εφάμαρτος αίρεση!!!

Ονομάζουν τους Ορθοδόξους "αιρετικομνημονευτές" και κατά παραχώρηση Θεού θα πέσουν στην συκοφαντία που εξαπολύουν! Ξεχνούν ότι η Εκκλησία δεν καταδίκασε την Οικονομία αλλά την χρησιμοποίησε όταν ήταν ανάγκη για να σώσει αθάνατες ψυχές. Ξεχνούν και τη σύγχρονη ιστορία: Το 1971 η Ιεραρχία της Εκκλησίας μας σε Ελλάδα και Κύπρο ενώθηκε με την Σύνοδο της Ρωσικής Διασπορά χωρίς να ζητήσουν ούτε οι Ρώσοι Ιεράρχες, ούτε περισσότερο οι Έλληνες Αρχιερείς την μη μνημόνευση των εκατέρωθεν κεκοιμημένων (ή έστω μίας πλευράς). Άρα από το 1971 έως το 1976 νομίζουν ότι η Εκκλησία εξέπεσε της Ορθοδοξίας και γινόταν "αιρετικομνημονεύσεις"!! Ποιος τους καθάρισε τους δυστυχείς από αυτήν την κοινωνία και την Οικονομία; Πώς ο Αγιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κυρός Γρηγόριος (+2009) δεν κατέστη "αιρετικός" και "αιρετικομνημονευτής" με την αποδοχή της Ένωσης του 1971 αφού ως έντιμος Ιεράρχης δεν έκανε σχίσμα στην Εκκλησία αλλά βοήθησε στην πρόοδο της Ορθοδοξίας; Πως πάλι το 1996 δέχθηκε τον Ιερομόναχο Αγάπιο της Κύπρου χωρίς τέτοιες απαιτήσεις; Πώς δεν ζήτησε (το 2007) Ομολογία και Εγκύκλιο από τους Αρχιερείς Θηβών κυρό Χρυσόστομο και τότε Τρίκκης κ. Κοσμά που πρότειναν την Οικονομία για την αποδοχή 100άδων Κυπρίων Γ.Ο.Χ. που προέρχονταν απο το σχίσμα του 1995; Αλλά ο όντως Άγιος Μεσσηνίας Γρηγόριος είχε νοοτροπία Επισκόπου της Εκκλησίας και όχι νεόκοπου "Πάπα των Γ.Ο.Χ.".

Οι ίδιοι σημέρα -κατά παραχώρηση Θεού- προέκυψαν και αιρετικομνημονευτές αφού οι μισοί από την αποκριάτικη Φατρία μνημονεύουν τον Άγιο Θηβών ως Ορθόδοξο (υποκριτικά για τον κόσμο ή αληθινά, δεν το εξετάζουμε εδώ) ενώ οι άλλοι μισοί τον αναθεματίζουν σαν δήθεν αιρετικό και δεν τον μνημονεύουν αλλά συλλειτουργούν κανονικά με τους υπόλοιπους "αιρετικομνημονευτές"! Δεν είναι η μόνη διαφορά της ιδιοτελούς συμμαχίας τους, η οποία σε συνδυασμό την εκκλησιαστική συνείδηση τους, τις φιλοδοξίες και τις επιδιώξεις τους εγγυάται νέα σχίσματα και μερισμούς με σκανδαλισμό αθανάτων ψυχών και απώλεια των, για τις οποίες ο Θεός Λόγος ενανθρώπησε και σταυρώθηκε!

Η περίοδος της πανδημίας καταλάγιασε κάπως τα πράγματα ή -όπως φαίνεται- τους έδωσε το χρόνο να ραδιουργήσουν κατά των δύο Αρχιερέων Χρυσοστόμου και Κοσμά. Στήνουν την πλεκτάνη ότι πρώτη φορά ακούνε τη δογματική ερμηνεία ότι "Ο Χριστός ως Θεάνθρωπος, ως σύνθετη Υπόσταση, δεν υπάρχει προαιώνια αλλά είναι Θεός προαιώνιος". Μάλιστα πολλά έχουν γράψει και οι ίδιοι και καταδικάζονται από την ίδια τους τη γραφίδα!

Ο Άγιος Θηβών μέχρι την κοίμησή του κατακεραύνωσε την υποκρισία, τη βλασφημία και τον ιδιοτελή εναγκαλισμό των καταδικασθέντων υπό της Ιεραρχίας των Γ.Ο.Χ. ΧΡΙΣΤΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΛΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΕΩΝ: Μονοφυσιτισμός, Δοκητισμός, Ωριγενισμός κ.α. Ο μεν πρ. Θεσσαλονίκης έπεσε από ειλικρινή πλάνη και γιατί τα πίστευσε ενώ οι δημιουργοί της φατρίας των φετινών Αποκρεών δεν τις πιστεύουν αλλά τις εργαλειοποιούν. Στην καλύτερη περίπτωση, δεν καταλάβαιναν τι διάβαζαν και πίστευαν επί 20 χρόνια, το πιστεύω δηλαδή της Εκκλησίας από την έναρξη της πλάνης και παρίσταναν ότι Ορθοδοξούν!

Κλείνουμε το πρώτο μέρος με την καταγγελία του Αγίου Θηβών για την διενεργούμενη φατρία και το σχεδιαζόμενο σχίσμα ήδη απο το 2017!!! Ακολουθεί το επίμαχο απόσπασμα και ολόκληρη η καταγγελία του αγίου Πρωθιεράχου όπου αναφέρεται ότι και ο Φθιώτιδος Ιγνάτιος κατήγγειλε την φατρία για σχίσμα σε έντονο ύφος. Δεν είναι τυχαίο ότι η Μονή Παναγουλάκη δεν προσήλθε στην εξόδιο ακολουθία, δεν μνημονεύει και βλασφημεί τον Μητροπολίτη Θηβών κυρό Χρυσόστομο ως "αιρετικό". Μέχρι της κοιμήσεως του προσπάθησαν να υφαρπάξουν την υπογραφή του να αναιρέσει την τελευταία του επιστολή και το ορθόδοξο Χριστολογικό φρόνημα. Το μόνο, όμως, που κατάφεραν είναι να λάβουν την ψυχωφελή συμβουλή "να προσέξουν τα μίση" για να μην εξέλθουν της Εκκλησίας και εκπέσουν της Ορθοδοξίας. Δεν την έλαβαν ποτέ υπ' όψιν....

(Συνεχίζεται)




Ο Αγιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κυρός Γρηγόριος δέχθηκε την Οικονομία του 1971 και ποτέ δεν ζήτησε Ομολογία και Εγκύκλιο από Ορθοδόξους Αρχιερείς για ποιμαντικά ζητήματα που άπτονται των Αρχιερατικών τους καθηκόντων.


Πανηγυρικό Συνοδικό Συλλείτουργο της Εκκλησίας των Γ.Ο.Χ. Ελλάδος και Κύπρου στην ενορία Κοιμήσεως Καλλιθέας για την ένωση με την Ρωσική Ιεραρχία της Διασποράς του Μητροπολίτου Νέας Υόρκης Φιλαρέτου αφού αποδέχθηκε την Ορθόδοξη Ομολογία- Εκκλησιολογία των Γνησίων Ορθοδόξων. Η ένωση φυσικά έγινε με εκκλησιαστική Οικονομία και την αποδέχτηκαν άπαντες οι Άρχιερείς Ελλάδος, Κύπρου και Ρωσσικής Διασποράς. Διακρίνεται πρώτος εκ των Αρχιερέων (από αριστερά) ο αοίδιμος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κυρός Γρηγόριος. Ούτε η Εκκλησία του Χριστού έγινε αιρετική, ούτε κάτι αλλοιώθηκε από την Αποστολική Πίστη και Διαδοχή δια της ένωσεως του 1971. Ειδάλλως, ας μας πούνε οι φατριαστές, υπερορθόδοξοι πότε και υπό ποίων αποκατασταθήκαν!!

Κλείνοντας το πρώτο μέρος και απατώντας σε όσους μας απειλούν ή ενοχλούνται γιατί γράφουμε τα γεγονότα όπως συμβαίνουν προς αντικειμενική ενημέρωση, δανειζόμαστε την ερώτηση του ραπισθέντα Κυρίου και Θεού μας Ιησού Χριστού προς τον ασεβέστατο και άνοον υπηρέτη του Αρχιερέα Άννα, ολίγον προ του πάθους:  (Αν είπα κάτι κακό, πες ποιο ήταν- αν όμως μίλησα σωστά, γιατί με χτυπάς;).

«Εἰ κακῶς ἐλάλησα, μαρτύρησον περὶ τοῦ κακοῦ· εἰ δὲ καλῶς, τί με δέρεις;» (Ιω. 18,23).