2024/07/12

ΑΛΗΘΕΥΟΝΤΕΣ ΕΝ ΑΓΑΠΗ (ΜΕΡΟΣ 5ο - ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ)

"Ἀγαπητοί, μὴ παντὶ πνεύματι πιστεύετε, ἀλλὰ δοκιμάζετε τὰ πνεύματα εἰ ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐστιν, ὅτι πολλοὶ ψευδοπροφῆται ἐξεληλύθασιν εἰς τὸν κόσμον. ἐν τούτῳ γινώσκετε τὸ πνεῦμα τοῦ Θεοῦ· πᾶν πνεῦμα ὃ ὁμολογεῖ Ἰησοῦν Χριστὸν ἐν σαρκὶ ἐληλυθότα, ἐκ τοῦ Θεοῦ ἔστι·" (Α Ιω. 4, 1-2)

(Σύντομα σε μορφή φυλλαδίου PDF)


Η παραπάνω εικόνα αποτελεί, με τα σημερινά δεδομένα, μνημείο υποκρισίας, ψεύδους και ιδιοτέλειας. Ο τότε νεοχειροτονηθείς επίσκοπος Μεσσηνίας κ. Ιάκωβος Κιτσαντάς γίνεται δεκτός στην Ι. Μητρόπολη Πατρών, ως νέος Τοποτηρητής, από τον ΛΑΜΠΡΟ ΚΤΕΝΑ!! Σε στάση προσοχής οι αυτάδελφοι Κιτσαντά δέχονται την τιμή να τους προσφωνεί ο στενότατος συνεργάτης του αοιδίμου Μητροπολίτου Μεσσηνίας κυρού Γρηγορίου (που αναξίως διαδέχθηκε ο κ. Ιάκωβος), και συντάκτης της Συνοδικής Εγκυκλίου του 2005. Ο Κτενάς, κατα κόρον, απέρριπτε την περί "προαιωνίου Θεανθρώπου" πατερικώς αμαρτύρητη καινοφανή διδασκαλία των νέων ψευδολόγων. όπως οι εικονιζόμενοι κληρικοί. Βλέπε "Θηβαϊκή Φωνή, τεύχος 33 του 2009.

    Ξεκινώντας με μικρή ανασκόπηση των συμπερασμάτων του προηγούμενου μέρους περί της Συνοδικής Εγκυκλίου του 2005, την οποία απελπισμένα προσπαθούν οι ασεβείς φατριαστές των Αποκρεών να διαστρέψουν, καταλήγουμε ότι:
  • Άλλο ο Δογματικός λόγος της Εκκλησίας και των Αγίων Πατέρων και άλλο ο απλός λόγος, που χρησιμοποιείται σε πανηγυρικούς λόγους και ενίοτε στην υμνολογία.
  • Η παραδοχή φρονημάτων περί Προαιωνίου Θεανθρώπου οδηγεί σε αιρέσεις: α) του Ωριγενισμού, β) του Νεστοριανισμού, γ) του Δοκητισμού, δ) του Μονοφυσητισμού και άλλες.
  • Η Συνοδική Εγκύκλιος του 2005 ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ και ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΕ τους θιασώτες των αιρετικών φρονημάτων περί "Προαιωνίου Θεανθρώπου". Δηλαδή τον πρώην Θεσσαλονίκης, τους συνεργάτες και οπαδούς του με αυτό το καινοτόμο φρόνημα.
  • Η Συνοδική Εγκύκλιος του 2005 ΔΕΝ καταδίκασε τότε τις εργασίες και τους Ορθοδόξως διευκρινίζοντας το Χριστολογικό δόγμα (Κτενά, Αλεξόπουλο, Θηβών κυρό Χρυσόστομο, Αγιορείτες, Μονή Αναλήψεως Λαμίας κι άλλους πολλούς), μεταξύ των οποίων και τους όψιμους υποκριτές, όπως θα δούμε παρακάτω.
  • Η Εκκλησία πάντα κατεδίκαζε και άμεσα τις εμφανιζόμενες αιρέσεις. Δεν τις ανεχόταν επι 20 χρόνια, λόγω ανθρωπαρέσκειας ή πονηρών σκοπιμοτήτων. Γινόταν έρευνα και τελικά η καταδίκη των αιρετικών φρονημάτων.

Υπενθυμίζουμε ότι οι σχιστες της αποκριάτικης φατρίας προσπαθούσαν επί χρόνια να χαλκεύσουν φανταστικές "αιρέσεις" για να πολεμήσουν τους Αρχιερείς Χρυσόστομο και Κοσμά, που υπερασπίστηκαν την Οικονομία της Εκκλησίας ανά τους αιώνες. Έφτασαν στο σημείο να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν τεχνητό θέμα για την συμβολική εικόνα της Αγίας Τριάδος. Επίσης  χρησιμοποίησαν αυτοκαθηρημένο (ως αυτοαποσχηματισθέντα προ 30ετιας) διάκονο, άγνωστο στον Σεβ. Αττικής κ. Κοσμά, για να παγιδεύσουν τον εν λόγω Αρχιερέα σε σκάνδαλο. Πιθανότατα ο πρώην διάκονος αυτός, να είναι μια από τις πολλές εξωεκκλησιαστικές πηγές που χρησιμοποίησε η αποκριάτικη φατρία για να χαλκεύσει το Χριστολογικό ζήτημα.

Ας δούμε όμως, πως η σκοπιμότητα, η ανθρωπαρέσκεια και η εγκατάλειψη του Θεού οδηγούν κληρικούς και “Θεολόγους” στο να ενεργούν ενάντια στον ίδιο τους τον εαυτό, καθώς επίσης και την δική τους γραφίδα. Ακολούθησαν με τις πράξεις τους, το "Ιησουϊτικό" (παπικό) δόγμα, "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα", για να επιτύχουν ο,τι ορέγεται το αντιεκκλησιαστικό κίνημά τους. Λέει ο Κύριος προς αυτούς διαχρονικά: "Εκ τοῦ στόματός σου κρινῶ σε, πονη­ρὲ δοῦλε." (Λουκ. ιθ΄ 22)

1) Οι αυτάδελφοι πρωταγωνιστές του σκανδάλου, πρώην επίσκοπος Μεσσηνίας κ. Ιάκωβος Κιτσαντάς και Ιερομόναχος Αθανάσιος Κιτσαντάς.

Αυτοί έλαβαν χειροτονία κληρικού παρά του αοιδίμου Πρωθιεράρχου μας, Μητροπολίτου Μεσσηνίας κυρού Γρηγορίου Ρούσση (+2009) του και γέροντός του χρηματίσαντος. Όμως ο αείμνηστος Μεσσηνίας κυρός Γρηγόριος είχε ως κορυφαίους συνεργάτες του, τους Κτενά, Αλεξόπουλο, Αγιορείτη Ιερομόναχο Χρυσόστομο Τζάνη (μετέπειτα Μητροπολίτη Θηβών και Πρωθιεράρχη των Γ.Ο.Χ.). Όλοι οι προαναφερθέντες ήταν ενατίον του καινοφανούς φρονήματος περί προαιωνίου Θεανθρώπου. Πού ήταν τότε οι αυτάδελφοι Κιτσαντά να καταγγείλουν ότι όλοι οι συνεργάτες του γέροντός του σφάλουν δογματικά και επομένως είναι αιρετικοί;  Γιατί καταδέχτηκαν να πάρουν χειροτονία από αυτούς που θεωρούσαν "αιρετικούς"; Μάλιστα ο κ. Ιάκωβος χειροτονήθηκε σε επίσκοπο από τον αοίδιμο Μητροπολίτη Θηβών κυρό Χρυσόστομο! Η απάντηση είναι απλή αδελφοί μου. Επειδή  δεν θεωρούσαν αίρεση τη δογματική ανάλυση περι μη Προαιωνίου Θεανθρώπου Χριστού ως κεφαλή της Εκκλησίας. Επίσης δεν είχε ανάψει τότε το μίσος μέσα τους εναντίον του Σεβασμιωμάτων Μητροπολιτών Θηβών κυρού Χρυσοστόμου καί Αττικής κ. Κοσμά.

Τώρα οι δυστυχείς "ανακάλυψαν" όψιμα αίρεση. Αυτό σημαίνει ότι:

α) ίσως δεν καταλάβαιναν τότε τι διάβαζαν, και πρέπει να πάνε στον πρώην Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Χρυσόστομο Μητρόπουλο να τους τακτοποιήσει κατά το πεπλανημένο φρόνημά τους. Έχουν την τύχη να είναι ζωντανός, αν και σε μεγάλη ηλικία. Ας καταθέσουν το πετραχήλι τους, κι αφού τους εξετάσει και για τυχόν κωλύματα, ας αποφασίσει πως θα τους κάνει δεκτούς. Αυτό ισχύει και για τους έτερους κληρικούς. Ας μην επαναλαμβανόμαστε…

β) Ότι καταλάβαιναν τότε και υποκρινόμενοι σιωπούσαν. Αυτό σημαίνει ότι είναι χειρότεροι και από τους υποκριτές Γραμματείς και Φαρισαίους Ευαγγελίου.


Ας ακούσουν κι ας φρίξουν, όσοι αφελείς εμπιστεύονται τόσο τους αυταδέλφους Κιτσαντα, όσο και τους υπόλοιπους αδιάντροπα ψευδόμενους, περί του μακαριστού Αρχιεπισκόπου των Γ.Ο.Χ., Θηβών κυρού Χρυσοστόμου. Στο παρακάτω ηχητικό ντοκουμέντο ο πρώην Μεσσηνίας εξυβρίζει τον Θηβών κυρό Χρυσόστομο ως μέλλοντα να καταδικαστεί αιρετικό και παραδέχεται ότι υπέγραψε την τελευταία επιστολή του, έχοντας διαύγεια πνεύματος. Πού να σταθούν οι ψεύτες κληρικοί, οι οποίοι δυστυχώς τελούν υποκριτικά μνημόσυνα για να κοροϊδεύουν τους αφελείς. Λένε ότι δήθεν "διαφορετικά πίστευε ο Θηβών Χρυσόστομος από τον Αττικής Κοσμά" και ότι υπέγραψε την τελευταία του επιστολή χωρίς να καταλαβαίνει. Όμως  όπως ακούσατε στο ηχητικό ο Μεσσηνίας παραδέχεται ότι είχε διαύγεια πνεύματος. Ανέχονται ο ένας τα ψέματα του άλλου. Όμως «τυφλὸς δὲ τυφλὸν ἐὰν ὁδηγῇ, ἀμφότεροι εἰς βόθυνον πεσοῦνται.» (Ματθ. 15,14) Ας αποφασίσουν τελικά, ποιό ψέμα θα υιοθετήσουν, για να ξέρουμε κι εμείς σε τι να τους απαντήσουμε με την γλώσσα της αλήθειας.


[Πρώην Μεσσηνίας Ηχητικό 1: "Άμα ο Κοσμάς δεν μετανιώσει και δεν το πάρει πίσω, αυτό θα το καταδικάσουμε ως αιρετικό φρόνημα. Που σημαίνει αυτό: όπως τον Μουψεστίας, θα βγεί ο Θηβών έξω (εννοεί από την Εκκλησία ο δυστυχής Ιάκωβος) και δεν θα μνημονεύεται. Και θα πάω εγώ στην κηδεία για το θεαθήναι! Να κάθομαι εκεί με την μίτρα και τα αυτό, να πω λόγο... Που έστειλε τρεις μέρες... Πήγα 5 μέρες πριν πεθάνει στο κελλί του, με αγάπη. Του φίλησα το χέρι του. Είχε επικοινωνία, αφού μίλαγε συνέχεια. Έλεγε να έχουμε αγάπη και αυτά να τα βρούμε. Του λέω θέλεις Δέσποτα ένωση; Σου έφερα δύο χαρτιά. Υπόγραψ' τα να είμαστε ενωμένοι πάντα. Έγραφε 10 σειρές. Να καταδικάσει ότι δεν επιτρέπεται να μνημονεύονται πεθαμένοι αιρετικοί και το δεύτερο να καταδικάσει αυτοί που λένε ο Χριστός δεν είναι προαιώνιος. Τα άφησα εκεί. Λέει δεν μπορώ τώρα. Τά έδωσα στον π. Ευθύμιο (και) του λέω όποτε μπορείς π. Ευθύμιε να τα δώσεις. Φτάνω στο Μοναστήρι. Την άλλη μέρα ήρθε ένα χαρτί που λέει ο Χριστός είναι προαιώνιος κι εγώ έχω αίρεση." Ο λόγος είναι ασύντακτος γιατί είναι απομαγνητοφώνηση του κ. Ιακώβου που δεν γνωρίζει καλά τα ελληνικά.]

Θα αναρωτηθεί κάποιος με πικρία: Η Εκκλησία και η Ιεραρχία γιατί ανέδειξε ανάξιους και επιζήμιους, όπως εντέλει αποδείχθηκε, κληρικούς; Μπορούμε να πούμε ότι για τις αμαρτίες μας επιτρέπει ο Θεός να δοκιμαζόμαστε από τους ανάξιους κληρικούς και μάλιστα επισκόπους. Άλλωστε και ο Εωσφόρος ήταν ο πιο φωτεινός Άγγελος και ο αρχηγός των επουρανίων ταγμάτων. Κατήντησε τελικά εχθρός του Θεού και των δημιουργημάτων Του. Υπάρχει όμως καλύτερη απάντηση από τον Ιερό Χρυσόστομο:

«Ὁ Θεός οὐ πάντας χειροτονεῖ, ἀλλὰ διὰ πάντων ἐνεργεῖ, διὰ τὸ σωθῆναι τὸν λαόν!» (Ιω. Χρυσοστόμου, P.G. 62, 610). Δηλαδή λέει ο Ιερός Πατήρ, ότι δεν αποδέχεται όλων την χειροτονία ο Θεός, διότι προγνωρίζει το τέλος αυτών ή και τον πονηρό κρυμμένο βίο τους και το φρόνημα τους. Οικονομεί βέβαια να ενεργεί δια αυτών προς σωτηρία του ορθοδόξου λαού.

Ο αοίδιμος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κυρός Γρηγόριος, προκάτοχος του έκπτωτου περί την πίστιν επισκόπου Μεσσηνίας κ. Ιακωβού, υπήρξε στενός συνεργάτης του θεολογούντος Λάμπρου Κτένα και του τότε Αγιορείτη Ιερομονάχου  Χρυσοστόμου Τζάνη. Ο αείμνηστος Μεσσηνίας κυρός Γρηγόριος επέμενε και με πολλούς κόπους και πιέσεις, πέτυχε να χειροτονήσει τον Ιερομόναχο Χρυσόστομο σε Μητροπολίτη Θηβών και Λεβαδείας. Θα έκανε αν θεωρούσε τον Ιερομόναχο Χρυσόστομο αιρετικό; Προφανώς, όχι!


Προφητικότατος λόγος του αγωνιστή Λάμπρου Κτενά για τους υποκριτές και πεπλανημένους υποψηφίους Επισκόπους....

Χαρακτηριστική είναι η άρνηση των Αρχιερέων Κοζάνης κυρού Τίτου (+2002) και Μεσσηνίας κυρού Γρηγορίου να καταδικάσουν ότι «ο Χριστός δεν είναι (προ)αιώνιος ως Θεάνθρωπος».  Αυτό το ομολογεί και ο πρώην Θεσσαλονίκης κ. Χρυσόστομος στην "Εγκύκλιο" του το 2003 (σελ. 24). Αυτό επιβεβαιώνεται και σε εργασία των Δ. Σκρέτα και τότε Αποστόλου Βρακάτου (νυν Ιερ/χου Αυγουστίνου): «Απάντηση στην Ποιμαντορική Εγκύκλιο του πρώην Θεσσαλονίκης Χρυσοστόμου», (σελ. 34- 35. Αθήναι, Νοέμβριος 2003).

2) Ο επίσκοπος Φθιώτιδος Ιγνάτιος είχε υπογράψει ως μέλος της Ιεράς Μονής Αναλήψεως Δυο Βουνών Φθιώτιδος εργασίες που καταδίκαζαν τα φρονήματα του πρώην επισκόπου Θεσσαλονίκης κ. Χρυσοστόμου. Έλαβε την χειροτονία εις επίσκοπον από τους Ομόφρονες και Ορθοδοξούντας περί το Χριστολογικό Δόγμα, Μητροπολίτη Μεσσηνίας κυρό Γρηγόριο (Πρόεδρο) και Μητροπολίτη Θηβών κυρό Χρυσόστομο. Αγαπητέ επίσκοπε κ. Ιγνάτιε «Ἄραγε γινώσκεις ἃ ἀναγινώσκεις;» (Πρξ. 8, 30), τί υπογράφεις και τί κάνεις;;

3) Για τους αγαπητούς Ιερομονάχους Βησσαρίων Βάλλιο και Χρυσόστομο Βαλτά ισχύουν όλα τα παραπάνω. Γνώριζαν πολύ καλά το ορθόδοξο Χριστολογικό φρόνημα του αγίου Θηβών κυρού Χρυσοστόμου, το οποίο αυτοί σήμερα θεωρούν αιρετικό. Προφανώς λοιπόν καταδέχθηκαν να χειροτονηθούν υπό "αιρετικού" επισκόπου και με "πεπλανημένο" Χριστολογικό φρόνημα. Ομολογούν με την στάση τους οτι εφόσον χειροτονήθηκαν  υπό αιρετικού είναι αχειροτόνητοι και πρέπει να αποκατασταθούν. Γιατί λοιπόν συνεχίζουν να ιερουργούν;

Δυστυχώς τους εαυτούς τους αδικούν και εξαπατούν. Δεν μπορούν να εξαπατήσουν τον Θεό και όποιον γνωρίζει την πρόσφατη εκκλησιαστική ιστορία. Το μίσος και η εμπάθειά τους προς τον Σεβ/το Μητροπολίτη Θηβών κυρό Χρυσόστομο και Αττικής κ. Κοσμά, τους οδήγησε τελικά να σχίζουν τον άρραφο χιτώνα της Εκκλησίας.

Δεν τους επιτρέπεται να εγκολπώνονται το ψεύδος, τη διαστροφή, την παραποίηση και τα αιρετικά χριστολογικά φρονήματα για να επιτύχουν την Μίτρα! Γνώριζαν το αμετάβλητο Χριστολογικό φρόνημα του Πνευματικό τους Πατρός, όπως δημοσιεύτηκε και προσφάτα, στο βιβλίο του το 2017 και την τελευταία επιστολή του προς τον πρώην επίσκοπο Μεσσηνίας κ. Ιάκωβο. Στρουθοκαμηλίζοντας ότι δεν γνώριζαν, δεν γλιτώνουν των ευθυνών τους και της εκκλησιομαχίας τους. «Πονηροί δὲ ἄνθρωποι καὶ γόητες προκόψουσιν ἐπὶ τὸ χεῖρον, πλανῶντες καὶ πλανώμενοι» (Β΄ Τιμ. 3,12-13).

4) Ο Ιερομόναχος Αυγουστίνος Βρακάτος έχει συγγράψει εργασίες μετά του επίσης θεολόγου κ. Δ. Σκρέτα. Ποτέ δεν καταδίκασε στις εργασίες του τον δογματικό λόγο ότι ο Χριστός δεν είναι προαιωνίως Θεάνθρωπος! Γράφανε οι κ.κ. Βρακάτος Α. και Σκρέτας Δημ.: "Καταδικάζομεν καὶ ἀποκηρύσσομεν τὴν λανθασμένην θέσιν ποὺ ὁδηγεῖ εἰς αἵρεσιν, πῶς ὁ Χριστὸς ὡς Θεάνθρωπος εἶναι αἰώνιος..."!! (Δ. Σκρέτα & Α. Βρακάτου "Σχέδιον Εγκυκλίου". Ισχύει για τον Ιερομόναχο Αυγουστίνο ότι με τους κληρικούς της Καλαμάτας. Αν έκαναν λάθος, ας προσέλθουν στον πρώην Θεσσαλονίκης να τους τακτοποιήσει στην ιεροσύνη, εφόσον τους βρει αξίους. Η εις Ιερομόναχον χειροτονία προέρχεται από κληρικούς που είχαν το φρόνημα της Συνοδικής Εγκυκλίου του 2005 για τα Χριστολογικά και Εκκλησιολογικά Ζητήματα.

Χαρακτηριστική είναι η εργασία των Δ. Σκρέτα και (νυν) π. Αυγουστίνου Βρακάτου "Απάντηση στην Ποιμαντορική Εγκύκλιο του πρώην Θεσσαλονίκης Χρυσοστόμου, σελ. 34- 35. Αθήναι, Νοέμβριος 2003." Εκεί αναφέρονται συνεχώς στην εν χρόνω Υποστατική ένωση των δύο Φύσεων και περί Σεσαρκωμένου Θεού Λόγου, δηλαδή του Χριστού! Πουθενά δεν καταδικάζουν ότι ο Χριστός ως Θεάνθρωπος δεν είναι προαιώνιος.

Επιθυμία μας είναι να δημοσιεύσουμε σύντομα την εν λόγω εργασία τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο τέλος της εν λόγω εργασίας τους, γράφουν: «Τὸ κεφάλαιο περὶ τοῦ Χριστολογικοῦ δόγματος, τὰ ἐκθέτουμε γραπτῶς γιὰ νὰ ἀντιληφθῆ ο πιστός λαός σε τι “τρικυμία εν κρανίω” έχει περιέλθει ο πρώην Θεσσαλονίκης Χρυσόστομος, όστις εξαπέλυσε “αναθεματισμούς” στους Αγίους μας Αρχιερείς ως “Χριστομάχους”, “Τριαδομάχους” κλπ.» (Σελ. 74 της ανωτέρω εργασίας τους). Σήμερα ο αγαπητός π. Αυγουστίνος ποίον θα χαρακτήριζε ότι περιήλθε σε "τρικυμία εκ κρανίω";; Μήπως τελικά πρέπει νά χαρακτηρίσει με το “τρικυμία εν κρανίω” τον εαυτό του;


Μια ακόμη εργασία περί της Κεφαλής της Εκκλησίας, του Σεσαρκωμένου Θεού λόγου, του εν χρόνω σαρκωθέντος Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Η εργασία είνα του Ιερομονάχου Αυγουστίνου Βρακάτου και του Δ. Σκρέτα, αμφότερων θεολόγων!!


5) Κλείνουμε την αναφορά με αγαπητό μας θεολόγο. Δεν έγραψε τώρα για το Χριστολογικό ζήτημα, αλλά στηρίζει το σχίσμα των Φατριαστών της Αποκρέω και επιπλέον παραπλανά λέγοντας ότι ο μεν μακαριστός Θηβών κυρός Χρυσόστομος τα έλεγε σωστά, αλλά ο Σεβ/τος Αττικής κ. Κοσμάς κηρύττει διαφορετικά και αιρετικά. Δυστυχώς όμως τον διαψεύδει ο πρώην Μεσσηνίας κ. Ιακώβος, ο οποίος δηλώνει ότι Θηβών και Αττικής είχαν ίδιο φρόνημα. Ακούστε το ξανά στο πρώτο ηχητικό του πρώην Μεσσηνίας κ. Ιακώβου.

Υπενθυμίζουμε ότι ο αγαπητός μας θεολόγος είχε συνενορίτες του τους θεολογούντας Κτενά και Αλεξόπουλο. Είναι αδύνατο, ως θεολόγος, να μην γνώριζε τις θεολογικές και χριστολογικές αναλύσεις τους και τις εργασίες τους. Ερωτούμε: Υπάρχει εκ μέρους του εναντίωση ή διόρθωση αυτών των θέσεων των Κτενά και Αλεξόπουλου; Πουθενά δεν διαπιστώνουμε κάτι τέτοιο. Μάλιστα βρίσκουμε το αντίθετο. Υπάρχει στη διάθεσή μας επιστολή κάποιου Συμεών Μοναχού ενός Ησυχαστηρίου της Κορινθίας, όπου ο εν λόγω μοναχός κακίζει τον θεολογο, επειδή ακριβώς ο εν λόγω υπερασπίζεται τις ορθόδοξες χριστολογικές θέσεις του μακαριστού Μητροπολίτου Θηβών κυρού Χρυσοστόμου. 



ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΤΕΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΜΟΛΙΣ ΤΡΕΙΣ




Ας δούμε τώρα τι γράφει ο Άγιος Θηβών κυρός Χρυσόστομος για το Χριστολογικό φρόνημα του Σεβ/του Μητροπολίτου Αττικής κ. Κοσμά και για το αν έχουν μεταξύ τους διαφορετικό φρόνημα. Γράφει ο Μητροπολίτης Θηβών κυρός Χρυσόστομος στην από 5-1-2023 επιστολή του προς τον πρώην Μεσσηνίας κ. Ιάκωβο: «Με το σεβασμιώτατο κ. Κοσμά συνεργάστηκα πλέον των 30 ετών και είμαστε κατά πάντα σύμφωνοι.»!

Πολλά περισσότερα θα μπορούσαμε να γράψουμε μήπως καμφθεί το μίσος και η σκληροκαρδία αλλά, δυστυχώς, άπαντες οι ανωτέρω έχουν λάβει τη θέση του πονηρού και άδικου δικαστή του Ευαγγελίου ο οποίος ήταν: "Τὸν Θεὸν μὴ φοβούμενος καὶ ἄνθρωπον μὴ ἐντρεπόμενος." (Λουκ. 18,2)   Εμείς οι απλοί χριστιανοί, έχοντας τον Κύριο ως μόνη καταφυγή, ελπίζουμε στην δικαιοσύνη Του, επειδή έχει γραφθεί: «Ἐμοὶ ἐκδίκησις, ἐγὼ ἀνταποδώσω, λέγει Κύριος.» (προς Εβραίους 10', 30)

Ας δούμε τώρα το περιεχόμενο της Συνοδικής Εγκυκλίου του 2005. Δεν μας διαφεύγει, όπως τονίσαμε στο προηγούμενο 4ο μέρος, ότι ο σκοπός της Συνοδικής Εγκυκλίου του 2005 ήταν η καταδίκη των Εκκλησιολογικών και ΧΡΙΣΤΟΛΟΓΙΚΩΝ πλανών του πρώην Θεσσαλονίκης κ. Χρυσοστόμου. Οι δύο αυτές πλάνες -υπενθυμίζουμε- ήταν αλληλένδετες. Έλεγε ο πρώην Θεσσαλονίκης φιλοσοφώντας: Αφού είναι προαιώνιος ο Θεάνθρωπος Χριστός άρα και η Εκκλησία είναι προαιώνια επειδή έχει κεφαλή της τον Χριστό!

Για τους Αρχιερείς Μεσσηνίας κυρό Γρηγόριο και Κοζάνης κυρό Τίτο, είδαμε στην πράξη το ορθόδοξο εκκλησιολογικό και χριστολογικό φρόνημα τους ότι διέκοψαν το 2002 την Εκκλησιαστική Κοινωνία με τον εμμένοντα σε αυτές τις αιρετικές πλάνες του πρώην Θεσσαλονίκης Χρυσοστόμου. Το ίδιο έπρεπε να πράξει, όπως ακριβώς και έπραξε φέτος και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος κ. Κοσμάς, έναντι των Φατριαστών οι οποίοι υιοθέτησαν τα πεπλανημένα αυτά φρονήματα. Η μόνη διαφορά είναι ότι οι Φατριαστές των Αποκρεών δεν γνωρίζουμε άν τα πιστεύουν κατ' ουσίαν, ή απλώς  αρέσκονται σε σχίσματα και αντεγκλίσεις και γι᾽ αυτό τα υιοθετούν.

Δυστυχώς αυτό φαίνεται καλύτερα σήμερα επειδή συνεχίζουν τις αντεγκλήσεις και μεταξύ τους, ακόμη και μετά το σχίσμα. Βλέπετε ο δαίμονας των σχισμάτων ποτέ δεν έχει κορεσμό. Ο καθένας εξ αυτών έχει διαφορετική πεποίθηση, σκοπό και δόγμα.

Οι έτεροι δύο Αρχιερείς που υπογράφουν την Εγκύκλιο του 2005 είναι οι αοίδιμοι Μητροπολίτες Αττικής κυρός Παύλος (+2005), ο οποίος υπήρξε Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Συνόδου και υπερασπιστής των Ορθοδόξων Εκκλησιολογικών και Χριστολογικών φρονημάτων και ο Λαρίσσης κυρός Νεκτάριος. Και οι δύο Αρχιερείς αποδέχτηκαν από αγάπη για την Εκκλησία να χειροτονηθούν επίσκοποι σε μεγάλη ηλικία για να μην αφήσουν το λογικό ποίμνιο βορά στους φρονούντας τις Χριστολογικές και Εκκλησιολογικές αιρέσεις.


Παραθέτουμε και μία επιστολή του μακαριστού Μητροπολίτου κυρού Νεκταρίου σε οπαδούς του πρώην Θεσσαλονίκης, οι οποιοι απαιτούσαν την χρήση του Μητροπολιτικού Ναού της Λάρισας.


Οι εν λόγω οπαδοι του πρώην Θεσσαλονίκης τον εγκατέλειψαν λίγα χρόνια μετά, αλλά δεν απέβαλαν δυστυχώς τα αιρετικά του φρονήματα. Η απόδειξη ότι σήμερα οι εν λόγω υπερασπίζονται με φανατισμό την παλαιά τους αίρεση δίπλα στον πρώην Μεσσηνίας Ιάκωβον και τους υποτελείς του.

Μακρύναμε τον λόγο, αλλά τα άπειρα και σύνθετα ψέματα τους πρέπει να αποκαλυφθούν προς σωτηρίαν αθανάτων ψυχών. Ερχόμαστε, λοιπόν, στο περιεχόμενό της Εγκυκλίου που απογυμνώνει τους Φατριαστές και Σχίστες από όλα τα ψευδή επιχειρήματα. Είναι άλλωστε κοινώς αποδεκτό ότι πανελλαδικώς και διεθνώς κανείς δεν τους πιστεύει. Έχουν χάσει κάθε αξιοπιστία, ακόμη και μεταξύ τους.


===================================

ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΤΟΥ 2005

Σχολιάζοντας την Εγκύκλιο του 2005 ενημερώνουμε τους αναγνώστες ότι χρησιμοποιούμε παραπομπές απο την έκδοση της σε 21 σελίδες και όχι απο την έκδοση της σε 31 σελίδες.

Ξεκινάει το δεύτερο μέρος της Εγκυκλίου του 2005 στην σελίδα 15 με την αναφορά: «ΑΙ ΝΕΑΙ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑΙ ΤΟΥ»! Ποιές είναι οι νέες κακοδοξίες του και οι συκοφαντίες του; Μα φυσικά οι Χριστολογικές πλάνες περί προαιωνίου Θεανθρώπου και η συκοφαντία του ότι οι Ορθόδοξοι «δεν πιστεύουν ότι ο Χριστός είναι προαιώνιος Θεός»! Ακριβώς αυτά τα ίδια ψεύδη τα αντέγραψαν πρόχειρα από τον πρώην Θεσσαλονίκης και οι Φατριαστές της Αποκρέω σαν κακοί μαθητές για να συκοφαντήσουν τον Θηβών κυρό Χρυσόσστομο και τον Αττικής κ. Κοσμά. Υπάρχουν τα ψεύδη αυτά στα περιοδικά και τις εγκυκλίους του κ. Χρυσοστόμου Μητρόπουλου και μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει από πού τα αντέγραψαν οι Φατριαστές της Αποκρέω. Βλέπε ενδεικτικά τις δύο παρακάτω φωτογραφίες.




Κατά τα άλλα δεν τα γνώριζαν. Και όπως έλεγε ο π. Αθανάσιος της Παναγουλάκη στον γράφοντα ότι τάχα «Έριξαν ξύλο (μεταφορικά) στον Κτενά» για τα γραπτά του. Θα δούμε βέβαια  και τις εργασίες του Λάμπρου Κτενά επί σειρά ετών για επιβεβαίωση. Δυστυχώς με τα τόσα ψέματα  των οι Φατριαστών της Αποκρέω,  τά οποία δυστυχώς είναι υψηλότατη ειδικότητά τους, δυσκολεύεται λογικός άνθρωπος και ψυχολογικά ευσταθής να βγάλει άκρη μαζί τους.


Στη σελίδα 16 της Συνοδικής Εγκυκλίου του 2005 καταδικάζεται η συκοφαντία ότι δήθεν οι Ορθόδοξοι «δεν φρονούν ότι ο Χριστός είναι προαιώνιος Θεός». Στο σημείο αυτό όμως της Εγκυκλίου τονίζεται, ότι είναι και τέλειος άνθρωπος. Ξαναρωτάμε τους: φατριαστές: Γνωρίζεται ο Χριστός ως τέλειος άνθρωπος (με δύο Φύσεις - Σύνθετος Υπόστασις) προαιωνίως;   Πως να τολμήσουν να απαντήσουν;   Συνεχίζει η Εγκύκλιος του 2005: «ομολογεί (ο πρώην Θεσσαλονίκης) στο πρόσωπο του Θεανθρώπου μόνον τα θεϊκά ιδιώματα» ενώ η Εγκύκλιος αναφέρεται στα ιδιώματα και των δύο φύσεων. Αυτό ακριβώς έκανε και στις εργασίες του και ο Σεβ/τος Μητροπολίτης Αττικής κ. Κοσμάς. Ομολογούσε τα ιδιώματα των δύο φύσεων του Χριστού στην Υπόστασή Του. Αντίθετα  ο υπαρχηγός του ψεύδους, πρώην Μεσσηνίας Ιάκωβος συκοφαντούσε τον Μητροπολίτη Αττικής κ. Κοσμά  ότι  δεν δέχεται τα ιδιώματα των δυο φύσεων του Χριστού στο πρόσωπο του Χριστού (Υπόσταση Του). Δυστυχώς όμως ο Μεσσηνίας Ιάκωβος διαψεύδεται από τις εργασίες του Σεβ. Κοσμά, όπως βλέπουμε παρακάτω.



[Ψέμα πρώην Μεσσηνίας στο ηχητικό: "Ο Κοσμας λέει το εξής: Ο Χριστός έχει δύο φύσεις. Σωστά; Άνθρωπος και Θεός. Ως Θεός προαιώνιος. Ως άνθρωπος χρονικός. Αλλά δεν το ανταποδίσει αυτό στο πρόσωπο."!!!!]





Διακηρύττει η Εγκύκλιος: «Η Ορθόδοξος Εκκλησία ήδη εσφράγισε την περί Χριστού πίστιν και εδίδαξεν ημίν να αναγνωρίζομεν εις τον ένα πρόσωπον - υπόστασιν του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού τα ιδιώματα και των δύο εν Αυτώ φύσεων»! Ξαναρωτάμε τους πεπλανημένους και ιδιοτελείς φατριαστές: Είχε δύο φύσεις προαιωνίως ο Θεός Λόγος;; Ή αλλιώς: Είχε ο Θεός Λόγος την ανθρώπινη φύση πραιωνίως; Και μαθητής Γυμνασίου μπορεί να απαντήσει... 

Έρχεται η Εγκύκλιος του 2005 να κλείσει τα απύλωτα στόματα των πλανηθέντων δια του σοφωτάτου Αγίου Μαξίμου του Ομολογητού: «οὐδὲν ἔτερον ἐστὶν ὁ Χριστὸς παρὰ τὰς αὐτοῦ φύσεις, ἐξ ὧν καὶ ἐν αἷς ὑπάρχει». (Αγίου Μαξίμου, προς Πύρρον μονοφυσίτην, Πρακτ. Συνόδου Τομ Β' 397 - 400) Εν χρόνω λοιπόν Σύνθετος Υπόστασις, ο Θεάνθρωπος Χριστός, ο σαρκωθείς προαιώνιος Λόγος. Και καταλήγει η Εγκύκλιος: «῾Ώστε τὸ ἐν πρόσωπον τοῦ Χριστοῦ, γνωρίζεται καὶ ὁμολογεῖται διττῶς, συμφώνως πρὸς τὰς δύο φύσεις...»! Άλλαξαν τα μυαλά τους οι Σχίστες των αποκρεών και φορώντας τα γυαλιά του μίσους, δυστυχώς άλλα διαβάζουν και άλλα καταλαβαίνουν στην Εγκύκλιο του 2005.

Στο «3ον»  της σελίδας 18 της Εγκυκλίου του 2005, αναφέρονται οι αιρέσεις στις οποίες υποπίπτει ο πρώην Θεσσαλονίκης με την πλάνη του περί το Χριστολογικό ζήτημα: Δοκητισμός και Μονοφυσιτισμός. Σε αυτά πέφτουν όλοι όσοι αποδέχονται προαιώνιο ΘεΑΝΘΡΩΠΟ. Γι᾽ αυτό τονίζει η Εγκύκλιος: «Τὴν καταδίκη τῆς Πέμπτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου, πρὸς πάντα μὴ ὁμολογοῦντα “τὴν ἕνωσιν τοῦ Θεοῦ Λόγου πρὸς σάρκα ἐμψυχωμένην ψυχὴ λογικὴ καὶ νοερὰ κατὰ σύνθεσιν, ἤγουν καθ᾽ ὑπόστασιν... ὁ τοιοῦτος ἀνάθεμα ἔστω”»! (σελ. 19). Ανάθεμα λοιπόν από την Ε´ Οικουμενική Σύνοδο και τη Συνοδική Εγκύκλιο του 2005 σε όσους φρονούν προαιώνια ένωση του Θεού Λόγου με σάρκα εμψυχωμένη, κατά σύνθεσιν, δηλαδή προαιώνιο Χριστό!

Στο «4ον» της σελίδας 19, βλέπουμε αυτούσιο το πεπλανημένο φρόνημα των Φατριαστών. Παραβλέπουν την Υποστατική ένωση και τις φύσεις και χαρακτηρίζουν προαιώνιον τον Θεάνθρωπον Χριστόν, ως να ήταν τέλειος άνθρωπος προαιωνίως. Διαπιστώνει η Εγκύκλιος: «Γίνεται φανερά ἡ ἀδυναμία κατανοήσεως, ἐκ μέρους τοῦ (πρώην Θεσ/νίκης) τῆς διδασκαλίας τῶν Ἁγίων Πατέρων περὶ Χριστοῦ ἤ ἡ ἄγνοια αὐτῆς ἤ σκόπιμη διαστρέβλωσις». Απαντούμε στους συντάκτες της Εγκυκλίου του 2005 τους αοιδίμους Αρχιερείς μας ότι όντως υπάρχει σκόπιμη και αισχρή διαστρέβλωση όλων των αποσχισθέντων! «Ὁ ἀρνούμενος τὸν ἀληθινὸν ἄνθρωπον (έστω και εμμέσως) τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἀναγκαίως πλείστων ὅσων ἐμπαιγμάτων πληροῦται τοῦ διαβόλου»! (Άγιος Λέων Πάπας Ρώμης, Πρακτικά Συνόδου, Τόμος Β', σελίδα 12).

Επαναλαμβάνουμε κι εμείς τις ψυχοσωτήριες προτροπές της Συνοδικής Εγκυκλίου του 2005: «Μὴ ἀπατᾶσθε ἀπὸ τὰ σοφίσματα καὶ τὰς καινοφωνίας τῶν ψυχοφθόρων υἱῶν  καὶ κηρύκων τῆς οἰκουμενιστικῆς Χριστολογίας (ημ. σημ. προαιώνιος Θεάνθρωπος) - ἐκκλησιολογίας, οἵτινες ἀκολουθοῦντες  σοφιστικούς ὀρθολογισμοὺς καὶ παραλελογισμένας διδασκαλίας, ἠστόχησαν περὶ τὴν πίστιν, καὶ ἀγωνίζονται ὅλαις δυνάμεσι καὶ ἑτέρους συνεφελκῦσαι εἰς τὸ ἴδιον βάραθρον.»!! 

«Κατέχετε, λοιπὸν, τέκνα ἡμῶν ἀγαπητά, τὴν ὀρθόδοξον πίστιν ἡμῶν ἐν ἀκεραιότητι, ἐν εὐθύτητι γνώμης, ἐν ἀπλάστῳ καρδίᾳ, ἐν καθαρῷ ψυχῆς συνειδότι, ἀκεραίαν, ἀπαραχάρακτον, ἀδιάβλητον, ἀνυπόκριτον καὶ ὡς ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς ἀπεκάλυψεν ἡμῖν, καὶ οἱ θεῖοι  Ἀπόστολοι παρέδωκαν καὶ αἱ θεόπνευστοι ἑπτά  Οἰκουμενικαὶ Σύνοδοι ἐπεκύρωσαν, δίχα προσθήκης, δίχα ἀφαιρέσεως, δίχα ἀλλοιώσεως, ἵνα ἔξητε τὴν σωτηρίαν παρὰ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, Οὗ ἡ Χάρις καὶ τὸ ἄπειρον ἔλεος εἴῃ μετὰ πάντων ἡμῶν. Ἀμήν. Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος»

Συγχωρέστε μας κι εμάς αγαπητοί αναγνώστες και αδελφοί για τις ατέλειές μας. Προσπαθήσαμε όσο το δυνατόν απλούστερα να παρουσιάσουμε ένα τόσο πολύπλοκο ζήτημα. Εύχεσθε υπέρ ημών και κυρίως υπέρ των καλοπροαίρετων αδελφών που πλανήθηκαν αλλά και υπέρ αυτών, πού μας μισούν!