Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ
Επί τη συμπληρώσει 90 ετών (1924-2014) από του επάρατου Νεοημερολογητικού σχίσματος παραθέτομε σε αποσπάσματα Απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας εν έτει 1984, αποκαλύπτουσα το πραγματικό πρόσωπο της Καινοτομίας. « Η Ιερά Σύνοδος διακηρύττει και πάλι, ότι η Καινοτομία του Νέου Ημερολογίου… αποτελεί:
α) Παράβαση επικυρωμένης δισχιλιετούς Εορτολογικής παράδοσης της Εκκλησίας, και τούτο δια τον συνεορτασμό και ένωση μετά των αιρετικών.
β) Καταπάτηση των Ιερών Κανόνων και των αποφάσεων Πανορθοδόξων Συνόδων, των τελεσιδίκως καταδικασουσών την Παπική Καινοτομία του Νεοημερολογητισμού (1583, 1587, 1593 και 1848.
γ) Βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος, καθ’ α αποφαίνεται και η Πανορθόδοξος Σύνοδος του 1848.
δ) Προδοσία των υπέρ της Ορθοδοξίας και κατά της αιρεσιοβριθούς Δύσης αγώνων των Αγίων Πατέρων…
ζ) Εφαρμογή του προγράμματος εκκοσμίκευσης της Εκκλησίας και κατάργηση της Ορθοδοξίας, και εισαγωγή της αιρετικής περί Εκκλησίας διδασκαλίας της αιρετικής Εγκυκλίου του 1920.
θ) Ο Νεοημερολογητισμός υπαγορεύθηκε και επιβλήθηκε… ως πρώτο έμπρακτο βήμα δια την εφαρμογής της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού.
Είναι εν τέλει ο Νεοημερολογητισμός… όχι απλό αδίκημα κατά της Εκκλησίας του Χριστού, αλλά διαρκές έγκλημα κατ’ Αυτής. Τούτο εκδηλώθηκε πρώτα δια της αιρετικής Εγκυκλίου του 1920, συνεχίστηκε δια του αιρετικού ψευδοσυνεδρίου του 1923, προωθήθηκε διά της απόφασης της Ε’ Ιεραρχίας της 23.12.1923 και επεβλήθηκε διά της υπ’ αριθμ. 430/3.3.1924 της αποφάσεως του δικτάτορα της Εκκλησίας Χρυσόστομου Παπαδόπουλου.
Δια ταύτα η Νεοημερολογητική Εκκλησία περιέπεσε στη σχισματοαίρεση, ως τοιαύτης δε τα μυστήρια της δεν αναγνωρίζονται από την Γνήσια Ορθόδοξη Εκκλησία, διότι στερούνται Θεία Χάριτος κατά τον Α’ Κανόνα του Μεγάλου Βασιλείου. Η προώθηση και συνέχιση του εγκλήματος τούτου, ήτοι της Σχισματοαιρέσεως του Νεοημερολογητισμού γνώρισε σταθερά βήματα διά των αιρετικών Πατριαρχών, ήτοι διά της συμμετοχής στο «Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών», διά της «άρσεως» των αναθεμάτων , των συμπροσευχών, των «διαλόγων αγάπης», των προδοτικών φιλημάτων… και λοιπών σατανικών επινοημάτων των αιρετικών…
Περαιτέρω η Γνήσια Ορθόδοξος Εκκλησία στοιχούσα απαρασάλευτα στις αποφάσεις των Πανορθοδόξων Συνόδων… υπομιμνίσκει στους Καινοτόμους, ότι: «Όποιος δεν ακολουθεί τα έθιμα της Αγίας Ορθοδόξου Εκκλησίας καθώς οι επτά Άγιες Οικουμενικές Σύνοδοι θέσπισαν, και το Άγιο Πάσχα και μηνολόγιο καλώς νομοθέτησαν να ακολουθούμε, και θέλει να ακολουθεί το νεοεφεύρετο Πασχάλιο και μηνολόγιο των αθέων αστρονόμων του Πάπα και εναντιώνεται σε αυτά όλα και θέλει να ανατρέψει και να χαλάσει τα πατροπαράδοτα δόγματα και έθιμα της Αγίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, ας έχει το ΑΝΑΘΕΜΑ και έξω της του Κυρίου Ιησού Χριστού Αγίας Εκκλησίας και των Πιστών ομήγυρης ας είναι» (Σιγγίλιο Πανορθοδόξου Συνόδου 1583). Και της Αγίας Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου: «Ει τις πάσαν Εκκλησιαστικήν Παράδοσιν έγγραφον ή άγραφον αθετεί, ανάθεμα».
Η Ιερά Σύνοδος απευθυνόμενη και προς τα πιστά τέκνα της Εκκλησίας, αντί άλλης παραίνεσης επαναλαμβάνει προς αυτούς το της Πανορθοδόξου Συνόδου του 1583: «Εσείς οι ευσεβείς και Ορθόδοξοι Χριστιανοί μένετε σε όσα μάθατε, γεννηθήκατε και ανατραφήκατε, και όταν το καλέσει η ανάγκη, και το ίδιο σας το αίμα να χύσετε για να φυλάξετε την πατροπαράδοτη πίστη και ομολογία σας. Και να φυλάγεσθε από αυτά (τα αιρετικά πιστεύω), ώστε ο Κύριος Ιησούς Χριστός να σας βοηθά και η ευχή της μετριότητας μας να είναι σε όλους σας». Αμήν. (Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ)
ΘΗΡΙΟ & ΑΙΡΕΣΙΣ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Τέσσερα μεγάλα θηρία γέννησε ο ΙΣΤ’ αιών: Την αίρεση του Λουθήρου, την αίρεση του Καλβίνου, την αίρεση των Γιεβουζιτών (Ιησουϊτών) και την αίρεση του νέου Καλενδαρίου (ημερολογίου)… κατά δε της αίρεσης του νέου Καλενδαρίου αποφάνθηκε η εν Κωνσταντινουπόλει Μεγάλη Οικουμενική Σύνοδος το 1593. (ΔΟΣΙΘΕΟΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ)
Την νέα αυτή εισαγωγή του λεγόεμενου «Γρηγοριανού Καλενδαρίου» οι της Ανατολικής Εκκλησίας ευσεβείς παίδες δεν παραδέχονται, στοιχούντες μάλλον το παρά των 318 Θεοφόρων Πατέρων, τούτου ουδόλως παρεκκλίνουν. Δεν είναι λοιπόν οι αστρολόγοι, αλλά οι Πατέρες είναι της Εκκλησίας Καθηγητές. (ΜΕΛΕΤΙΟΣ ΠΗΓΑΣ)
Σημειώσεις: Τα κείμενα αποδόθηκαν ελαφρώς διασκευασμένα ως προς ο γλωσσικό ύφος.