2024/05/18

ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ

ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ 

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΛΑΟΝ


ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ by ECCLESIA GOC on Scribd



2024/05/15

ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ & ΛΟΙΠΟΙ ΨΕΥΔΟΚΑΘΑΙΡΕΘΕΝΤΕΣ ΑΓΙΟΙ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! Στην μνήμη του αδίκως καθαιρεθέντος και εξορισθέντος Αγίου Αθανασίου του Μεγάλου του οποίου την ανακομιδή των ιερών αυτού λειψάνων εορτάζουμε σήμερα, 2α Μαΐου αναρτούμε από το αγνωνιστικό ιστολόγιο "Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ" το παρόν κείμενο. Το άρθρο αφορά σε λίγους μόνον από τους Αγίου που καθαιρέθηκαν από Ψευτοσυνόδους και εμπαθείς Φατρίες που επιβουλεύονταν την ενότητα της Εκκλησίας ένεκα ιδιοτελών σκοπών. Υπενθυμίζουμε και παλαιότερο, σχετικό άρθρο για τον Ιερό Χρυσόστομο


Από τον Βίο του Μεγάλου Αγίου Αθανασίου:

Οι αντίπαλοι όμως του αγίου Αθανασίου δεν ησύχασαν• συνέχισαν τις ραδιουργίες και πέτυχαν και πάλι την καθαίρεση του Αγίου και την εξορία του στη Ρώμη δεύτερη εξορία του Μεγάλου Αθανασίου (Μάρτιος 340 – Οκτώβριος 346). Στη Ρώμη ο Αθανάσιος έτυχε μεγάλης περιποιήσεως από τον πάπα Ιούλιο (337-352). Όντας δε ο Άγιος εξόριστος στη Ρώμη, συνέχισε τα ποιμαντικά του καθήκοντα και συνέβαλε πάρα πολύ στη διάδοση του μοναχισμού στη Δύση, προβάλλοντας ως υπόδειγμα την αρετή και τον τρόπο ασκήσεως του Μεγάλου Αντωνίου. (Απείθαρχος και ο Αγιος Αθανάσιος;)



Από τον βίο του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, Αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης:

Ο καταδικασθείς σε καθαίρεση και αφορισμό, στη Σύνοδο του 1344 από τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα, Αγιορείτης ιερομόναχος Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς και ο μαθητής του μοναχός Ιωσήφ ο Καλόθετος απάντησαν μη αναγνωρίζοντας την καθαίρεση τους στον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα το 1344 (δηλαδή πριν την καθαίρεση αυτού του τελεταίου το 1347) για την καινοτομία στην Ορθόδοξη Πίστη που αφορά τη λατινόφρονη αίρεση της κτιστής Χάριτος. 

Γράφουν ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς και ο μαθητής του Ιωσήφ ο Καλοθετός σε ελεύθερη μετάφραση: "Μας λένε όσοι αποκαλούν τους εαυτούς τους και καλούνται από τους άλλους ειδήμονες και ιερούς ότι θα μας κάνουν απόβλητους της Εκκλησίας. 

Από ποιά Εκκλησία θα μας κάνουν απόβλητους; Από Αυτήν των Αποστόλων; Από αυτήν των Ομολογητών; Αφού με αυτούς είμαστε σύμφωνοι. 

Άρα λοιπόν θα μας εκδιώξουν από την νέα εκκλησία με τα νεοφανή δόγματα. Γιατί που φαίνεται η ευσέβεια σε αυτήν την νεοφανή εκκλησία; Στις απειλές, στους λοιδωρισμούς, στο εναντίον των αγίων στασιακό φρόνημα, στο ψεύδος και στην παραποίηση των Ιερών Κανόνων, στον ισοσκελισμό Αγίων και βεβήλων;

Η δική μας Εκκλησία, είναι αγνή, καθαρά, ειρηνική, απέχει του οποιοδήποτε φαύλου καί πονηρού καί κάθε κακίας, είναι ἐλευθέρα καί δεν αναμιγνύεται με ρύπους καί σπίλους, πρεσβεύει τά υγιά καί καθαρά καί απειλικρινημένα δόγματα των θεοφόρων ἀνδρῶν. Μόνη κεφαλή δέ της Εκκλησίας είναι ὁ Kύριος ημών Ιησούς Χριστός, μέλη δέ καί μέρη τῆς τοιαύτης Εκκλησίας είναι τό σύστημα καί η σύνοδος των ευσεβών και όχι των αυτοανακηρυχθέντων δεδικαιωμένων." 

(Από την Ἀναίρεσιν γράμματος Ἰγνατίου Ἀντιοχείας, ΕΠΕ 3, 606 και από Ἰωσήφ Καλοθέτου Συγγράμματα, παρά Δημητρίου Τσάμη, τόμος 1, σελ. 294-296) 



Από τον βίο του Αγ. Αθανασίου του Πάριου:

Η κολλυβαδική έριδα συνεκλόνισε το Άγιο Όρος στα μέσα του 18ου αιώνα σε τέτοιο βαθμό, ώστε ο Αθανάσιος συκοφαντήθηκε και διώχθηκε από τους αντιπάλους του μαζί με τους άλλους Κολλυβάδες Αγίους, ως αιρετικός, γεγονός που οδήγησε το 1776 στην καθαίρεσή του. Δεν σταμάτησε όμως να λειτουργεί και να αγωνίζεται από την εξορία του, όπως και οι άλλοι Άγιοι Κολλυβάδες.


Από τον βίο του Αγ. Κυρίλλου:

Ο Ακάκιος ήταν σε πλεονεκτική θέση λόγω της υποστηρίξεως αυτού από τον Αρειανό αυτοκράτορα Κωνστάντιο (337 – 361 μ.Χ.) και αφού βρήκε πρόφαση κατά του Αγίου Κυρίλλου, ότι σε καιρό λιμού πούλησε ιερά κειμήλια και αναθήματα για να προσφέρει τροφή σε άπορους, καθαίρεσε τον Άγιο διά Συνόδου, η οποία συνήλθε στα Ιεροσόλυμα, το έτος 357 μ.Χ. και τον απομάκρυνε από εκεί. Ο Άγιος Κύριλλος εξορίσθηκε στην Ταρσό της Κιλικίας και έγινε δεκτός υπό του εκεί Επισκόπου Σιλβανού, ο οποίος απέρριψε την αξίωση του Ακακίου να διακόψει την επικοινωνία του με τον Άγιο, που συνέχισε και εκεί τον ποιμαντικό του αγώνα. (Απείθαρχος και ο Άγιος Κύριλλος;)

Και οι Άγιοι Μελέτιος, Ευστάθιος, Ιωάννης ο Δαμασκηνός, Μακάριος και τόσοι άλλοι καθαιρέθηκαν αδίκως αλλά δεν σταμάτησαν να λειτουργούν και να ποιμαίνουν.


«Ἀναστήτω ὁ Θεός, καὶ διασκορπισθήτωσαν οἱ ἐχθροὶ αὐτοῦ, 

καὶ φυγέτωσαν ἀπὸ προσώπου αὐτοῦ οἱ μισοῦντες αὐτόν»

2024/05/13

ΑΛΗΘΕΥΟΝΤΕΣ ΕΝ ΑΓΑΠΗ (1ο Μέρος)

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗΣ ΦΑΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ

ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΩΗΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΜΕΤ' ΑΥΤΩΝ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΩΝ

"Αληθεύοντες δὲ ἐν ἀγάπῃ αὐξήσωμεν εἰς αὐτὸν τὰ πάντα, ὅς ἐστιν ἡ κεφαλή, ὁ Χριστός!" (Εφεσίους δ',15)

"Εφόρατος η πλάνη καν μυρίοις συσκιάζεται παραπετάσμασι" (Ιερός Χρυσόστομος)

Αγαπητοί αναγνώστες, νυν και πρώην εν Χριστώ αδελφοί. Χριστός Ανέστη!

Κάποτε ένας φίλος ενός επιφανούς Αθηναίου πολίτη, τού ζήτησε να ψευδορκίσει. Ο επιφανής Αθηναίος αρνήθηκε να ψευδορκίσει και του τόνισε πως η φιλία του είναι "μέχρι βωμών" δηλαδή δεν μπορεί να κάνει ιεροσυλία στα ιερά. Προς τούτο και η σύνταξη του ιστολογίου δεν θα προσωπολατρήσει χάριν της φιλίας και του σεβασμού αγαπητών -κατά τα άλλα- προσώπων αλλά θα υπερασπιστεί την αλήθεια, όπως την βίωσε και χάριν της ενυπόστατης Αλήθειας, του Κυρίου και Θεού ημών Ιησού Χριστού.

ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΠΟ 2002 ΕΩΣ 2016/18

Το 2002 προέκυψε διαμάχη στην Εκκλησία των Γ.Ο.Χ. διότι ο Επίσκοπος πρ. Θεσσαλονίκης κ. Χρυσόστομος (Μητρόπουλος) περιέλαβε αυτοβούλως στον εγκόλπιο Ημεροδείκτη του 1999 οικουμενιστικές δοξασίες Νεοημερολογιτών Καθηγητών (Καρμίρης και άλλοι) περί "Προαιωνίου και Ανάρχου Εκκλησίας της Αγίας Τριάδος" και άλλα καινοφανή και αντορθόδοξα. Η διαμάχη ξεκίνησε τεχνηέντως με άρθρα του νυν Φλωρινικού "Αρχιεπισκόπου" κ. Καλλίνικου Σαραντόπουλου στο τότε επίσημο περιοδικό της φλωρινικής παράταξης. Ο Επίσκοπος κ. Χρυσόστομος (Μητρόπουλος) υποχρεώθηκε να ανακαλέσει σε Ομολογία τον Φεβρουάριο του 2002 για να ειρηνεύσει η Εκκλησία και ετοιμάστηκε και σχέδιο Εγκυκλίου για την ανατροπή των κακοδοξιών του Ημεροδείκτη. Παρόλα αυτά, ο πρ. Θεσσαλονίκης συνέχισε να διαδίδει τις καινοφανείς δοξασίες του και να διατυπώνει αυθαίρετους φιλοσοφικούς συλλογισμούς για να τεκμηριώσει τις πλάνες του. Έλεγε ο πρώην Θεσσαλονίκης "αφού η Κεφαλή της Εκκλησίας είναι ο Χριστός που είναι προαιώνιος άρα και η Εκκλησία είναι προαιώνια με κεφαλή την Αγία Τριάδα!". Στα πατερικώς αμαρτύρητα απάντησαν θεολογούντες, θεολόγοι και σημαίνοντες κληρικοί όπως ο Αγιώτατος (μετέπειτα) Μητροπολίτης Θηβών κυρός Χρυσόστομος (Τζάνης +2023). Υπενθυμίζουμε τις εργασίες του που δημοσιεύσαμε ΕΔΩ (σύνδεσμος κειμένων). 

Οι Ορθόδοξοι (Μεσσηνίας κυρός Γρηγόριος, Θηβών κυρός Χρυσόστομος, Αλεξόπουλος, Κτενάς, π. Αυγουστίνος, Σκρέτας Δ., Μονή Αναλήψεως Λαμίας κ.α.) τόνιζαν ότι ο Χριστός είναι προαιώνιος Θεός ΑΛΛΑ δεν είναι προαιώνιος ως Σύνθετος Υπόστασις, ως Θεάνθρωπος διότι η προαιώνια Υπόσταση του Χριστού είναι απλή και άκτιστη. Δεν προσέλαβε την ανθρώπινη φύση το δεύτερο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος προαιώνια (άπαγε)- διότι έτσι θα παρουσιαζόταν ο Υιός Λόγος με σάρκα και ψυχή προαιωνίως δηλαδή θα πέφταμε σε Ωριγενισμό, Μονοφυσιτισμό και Δοκητισμό- ΑΛΛΑ σαρκώθηκε εν Χρόνω (προ 2024 ετών) από τα πάναγνα αίματα της Κυρίας Θεοτόκου και έγινε αληθής και τέλειος άνθρωπος με σώμα και ΨΥΧΗ! Προσοχή! Η δογματική αυτή ανάλυση αφορά στην ΚΕΦΑΛΗ της Εκκλησίας η οποία μαρτυρείται υπό της Αγίας Γραφής ότι είναι ο (προ 2024 ετών) ΣΕΣΑΡΚΩΜΕΝΟΣ Θεός Λόγος, Ο Υιός, το δεύτερο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, δηλαδή ο Χριστός! Δεν αφορά στην Θεότητα του Χριστού. Είναι ως Θεός Προαιώνιος και ως απλή Υπόσταση. Δεν είναι άλλος και άλλος, ούτε οι Ορθόδοξοι εισάγουν τέταρτο πρόσωπο κατά Νεστοριανή αντίληψη, όπως κουτοπόνηρα υποστήριξε το περιβάλλον του πρώην Θεσσαλονίκης και οι όψιμοι ομοφρονές τους, αλλά άλλο (ως απλή υπόσταση) και άλλο (ως σύνθετη υπόσταση -χωρίς αλλοίωση- με την σάρκωση) για το αυτό Πρόσωπο/ Υπόσταση κατά τον υψιπετή θεολογικά Ιερό Δαμασκηνό: 

"ὸς γάρ ἐστι τοῦτο κἀκεῖνο. Χρίσις δὲ ἡ θεότης τῆς ἀνθρωπότητος... Εἰ γὰρ μιᾶς φύσεως συνθέτου ὢν ὁ Χριστὸς ὁμοούσιός ἐστι τῷ Πατρί, ἔσται ἄρα καὶ ὁ Πατὴρ σύνθετος καὶ τῇ σαρκὶ ὁμοούσιος, ὅπερ ἄτοπον καὶ πάσης βλασφημίας ἀνάπλεον... Ὅτι γὰρ μιᾶς ὁ Χριστὸς φύσεως πρὸ τῆς ἑνώσεως, παντί που δῆλον. οὐκ ἄλλον καὶ ἄλλον... Τὸ μὲν γάρ «ὅλον» φύσεως ἐστι παραστατικόν, τὸ «ὅλος» δὲ ὑποστάσεως, ὥσπερ τὸ μὲν «ἄλλο» φύσεως, τὸ «ἄλλος» δὲ ὑποστάσεως. οὐ γὰρ καθ᾿ ὑπόστασιν δύο εἶναί φαμεν τὰς φύσεις τοῦ Χριστοῦ· Τοῦτο δὲ μίαν ὑπόστασιν καὶ δύο φύσεις καὶ δύο γεννήσεις σημαίνει τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. μία τῶν δύο αὐτοῦ φύσεων ἡ ὑπόστασις τοῦ αὐτοῦ καί ἑνὸς Χριστοῦ.... φύσεων ὁ ἀριθμὸς εὐσεβῶς νοούμενός τε καὶ λεγόμενος οὐ διαιρεῖ τὸν ἕνα Χριστόν, ἀλλὰ σῳζομένην καὶ ἐν τῇ ἑνώσει παρίστησι τῶν φύσεων τὴν διαφοράν. Οὐ γὰρ ἐγένετο ἄλλος Χριστὸς ἐκ θεότητός τε καὶ ἀνθρωπότητος, Θεός τε καὶ ἄνθρωπος ὁ αὐτός. ....Καὶ Ἀθανάσιος δὲ ὁ παναοίδιμος ἐν τῷ περὶ τῆς σωτηριώδους ἐπιφανείας λόγῳ ὧδέ πῃ λέγει· «Ὁ προϋπάρχων Θεὸς πρὸ τῆς ἐν σαρκὶ ἐπιδημίας οὐκ ἦν ἄνθρωπος, ἀλλὰ Θεὸς ἦν πρὸς τὸν Θεόν, ἀόρατος καὶ ἀπαθὴς ὤν· ὅτε τε δέ γέγονεν ἄνθρωπος, τὸ Χριστὸς ὄνομα διά τῆς σαρκὸς προσάγεται, ἐπειδὴ ἀκολουθεῖ τῷ ὀνόματι τὸ πάθος καὶ ὁ θάνατος»... Τὰ μὲν οὖν πρὸ τῆς ἑνώσεως καὶ μετὰ τὴν ἕνωσιν ἐπ᾿ αὐτῷ λεχθήσεται, τὰ δὲ μετὰ τὴν ἕνωσιν πρὸ τῆς ἑνώσεως οὐδαμῶς, εἰ μήτιγε προφητικῶς, ὡς ἔφημεν." (Ἔκδοσις ἀκριβὴς τῆς ὀρθοδόξου πίστεως)

Με βάση τη διδασκαλία του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, που συγκεφαλαιώνει την ορθόδοξη διδασκαλία των Αγίων Πατερων και των Οικουμενικών Συνόδων, οι Ορθόδοξοι τόνισαν ότι κατά τον δογματικό λόγο δεν υπάρχει προαιώνια σύνθετη Υπόσταση, δεν υπάρχουν προαιωνίως ενωμένες δύο φύσεις στο πρόσωπο του Χριστού που είναι η κεφαλή της Εκκλησίας κατά την Αγία Γραφή και την πίστη της Εκκλησίας ως Θεάνθρωπος. Η αναφορά σε "μη προαιώνιο σύνθετο Υπόσταση" αναφερόταν (και αναφέρεται) ακριβώς στην ενανθρώπηση, στον τέλειο άνθρωπο Ιησού Χριστό, τον Κύριο και Θεό μας.

Από το 2001 έως και το 2021 δηλαδή για 20 ΕΤΗ συναπτά ουδείς από τον χώρο της Εκκλησίας μας κατηγόρησε τον Άγιο Μεσσηνίας  Γρηγόριο, τον Άγιο Θηβών Χρυσόστομο, τους θεολογούντες και θεολόγους, τον Σεβ/το Αττικής κ. Κοσμά τους Αγιορείτες, τον νυν Φθιώτιδος κ. Ιγνάτιο, τον Ιερομόναχο Αυγουστίνο Βρακάτο, την Αδελφότητα Παναγουλάκη ότι δήθεν κήρυξαν αίρεση περί "μη προαιωνίου Θεανθρώπου" ή ότι έστω την ανέχτηκαν. Αναφέρουμε ενδεικτικά για να διαλύσουμε το ψεύδος και την συκοφαντία που θέλει να μετατρέψει τους Ορθοδόξους σε "χρήσιμους ηλίθιους" ιδιοτελών σκοπών ότι το 2017 δημοσιεύτηκε βιβλίο απολογητικό προς τον αποθανόντα οπαδό του πρώην Θεσσαλονίκης, π. Ευθύμιο Επιφανίου το οποίο παρουσιάστηκε από την ιστοσελίδα μας (βλέπε ανάρτηση) και το επίσημο περιοδικό της Εκκλησία μας με τις γνωστές ορθόδοξες, χριστολογικές θέσεις.

Τo 2018 στον αιτούντα ένωση με την Εκκλησία μας, Μακαριώτατο Μητροπολίτη Μολδαβίας κ. Αδριανό, περί του σχίσματος του πρώην Θεσσαλονίκης κ. Χρυσοστόμου, αναφέρθηκε ο Σεβ. Αττικής κ. Κοσμάς με τη βοήθεια μεταφραστού. Όταν διατύπωσε τις ορθόδοξες Χριστολογικές θέσεις, ο πολύς Μεσσηνίας κ. Ιάκωβος και ο Φθιώτιδος κ. Ιγνάτιος ΔΕΝ διατύπωσαν ένσταση ότι είναι αιρετικές. Προφανώς ο η Αδελφότητα της Παναγουλάκη και η φατρία των τριών Ιερομονάχων δεν είχαν συλλάβει το πονηρό σχέδιο τους.

Ετέρα ενδεικτική Μαρτυρία (2018), στην μέλετη της Καθηγήτριας κας Αρετής Λέλη "Φραγγέλιο κατά Ψευδολογιών.." για το ζήτημα της Οικονομίας της Εκκλησίας απαντά σε κατήγορο της, ο οποίος προέρχεται από το σχίσμα του πρώην Θεσσαλονίκης, ότι δεν έχει αποτινάξει τα αιρετικά φρονήματα του πρώην επισκόπου. Η εργασία της απαντήθηκε από πολλούς ενιστάμενους αλλά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τόλμησε να την καταγγείλει ως "αιρετική" γιατί πιστεύει ορθοδόξως ότι δεν υπάρχεις προαιώνια Σύνθετη Υπόσταση. Θα χρειαστούν λίγα χρόνια να σκεφτούν και να ενεργήσουν αυτή την εξόφθαλμη ραδιουργία κατά της Εκκλησίας.

ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΠΌ ΤΟ 2017 ΕΩΣ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΗΒΩΝ (+2023)

Το 2017, ένας Κύπριος Ιερέας, με ορθόδοξη χειροτονία ο οποίος παρέμεινε εν αγνοία για ελάχιστα έτη σε κοινωνία με τον Μητροπολίτη Κιτίου Κύπρου Επιφάνιο μετά το επάρατο σχίσμα του 1995 για τις ιερές εικόνες, ζήτησε την κοινωνία με την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας με την παράκληση να γίνει οικονομία στην μνημόνευση των κεκοιμημένων της ενορίας του. Οι Άγιοι Αρχιερείς με την ευκαιρία αυτή, έγραψαν εμβριθείς εκκλησιολογικές μελέτες για την χρήση οικονομίας στην αποκατάσταση των σχισμάτων κατά την Ορθοδοξη Παράδοση, την απ' αιώνων τάξη της Εκκλησίας και ιδιαιτέρως των Οικουμενικών Συνόδων και την εκκλησιαστική ιστορία.

Από εκείνη τι στιγμή η Μονή Παναγουλάκη Καλαμάτας και οι συνεργάτες τους ξεκινάνε ανελεή πόλεμο και επίθεση κατά των Αγίων Αρχιερέων Χρυσοστόμου και Κοσμά. Χρησιμοποιούν λαϊκούς να γράφουν ενάντια στους Αρχιερείς και να τους εξυβρίζουν ως δήθεν αιρετικούς. Γράφουν και αποστέλουν επιστολές εξ' ονόματος της Μονής Παναγουλάκη τις οποίες όμως αρνούνται οι Συντάκτες να υπογράψουν και να αναλάβουν την πατρότητα των κειμένων. Ακόμα και βίντεο δημιουργούν για την εξύβριση των  Αρχιερέων και την κατασυκοφάντηση τους. Χρησιμοποιούν δυσαρεστημένους κληρικούς ως συνεργάτες και συγκεκριμένα μία φατρία τριών Ιερομονάχων της Αττικοβοιωτίας, τους οποίους ματαίως ο αοίδιμος Πρωθιεράρχης κυρός Χρυσόστομος προσπαθεί να φέρει σε πνευματική συναίσθηση και μετάνοια για τον σκανδαλισμό και την καταστροφή που προκαλούν υπογείως και φανερά. Ο πολύς Μεσσηνίας κ. Ιάκωβος, ως νέος Πάπας των Γ.Ο.Χ. με Βατικανό την Παναγουλάκη, διαδίδει ότι "θα γίνει σχίσμα", "θα γίνει κακό"! Απειλούν διαρκώς και διαδίδουν σπίτι- σπίτι, σε ενορίες και Μονές αισχρές συκοφαντίες και την απειλή του σχίσματος. Κάνουν διάλογο οι Αρχιερείς δια την εν Χριστώ ένωση; Είναι εικονομάχοι! Θέλουν Οικονομία για την σωτηρία αθανάτων ψυχών; Είναι Φλωριναίοι!! Είναι Μασώνοι! Είναι αιρετικοί! Κι αλλά πόσα σιχαμερά ψέματα.

Οι Αρχιερείς Χρυσόστομος και Κοσμάς κλείνουν το θέμα για να μην γίνει σχίσμα και να ειρηνεύσει η Εκκλησία. Δεν ησυχάζουν όμως τα δαιμόνια των σχισμάτων. Απαιτούν, οι της Μονής Παναγουλάκη,  "Εγκύκλιο" κατά της Οικονομίας δηλαδή της σωτηριώδους πρακτικής της Εκκλησίας (!), να αναιρέσουν οι Αρχιερείς τις εργασίες που όφειλαν να γράψουν ως Ποιμενάρχες (!) και να ομολογήσουν -με το έτσι θέλω του "Βατικανού της Μεσσηνίας"- ότι είναι "αιρετικοί" και ότι η Οικονομία είναι εφάμαρτος αίρεση!!!

Ονομάζουν τους Ορθοδόξους "αιρετικομνημονευτές" και κατά παραχώρηση Θεού θα πέσουν στην συκοφαντία που εξαπολύουν! Ξεχνούν ότι η Εκκλησία δεν καταδίκασε την Οικονομία αλλά την χρησιμοποίησε όταν ήταν ανάγκη για να σώσει αθάνατες ψυχές. Ξεχνούν και τη σύγχρονη ιστορία: Το 1971 η Ιεραρχία της Εκκλησίας μας σε Ελλάδα και Κύπρο ενώθηκε με την Σύνοδο της Ρωσικής Διασπορά χωρίς να ζητήσουν ούτε οι Ρώσοι Ιεράρχες, ούτε περισσότερο οι Έλληνες Αρχιερείς την μη μνημόνευση των εκατέρωθεν κεκοιμημένων (ή έστω μίας πλευράς). Άρα από το 1971 έως το 1976 νομίζουν ότι η Εκκλησία εξέπεσε της Ορθοδοξίας και γινόταν "αιρετικομνημονεύσεις"!! Ποιος τους καθάρισε τους δυστυχείς από αυτήν την κοινωνία και την Οικονομία; Πώς ο Αγιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κυρός Γρηγόριος (+2009) δεν κατέστη "αιρετικός" και "αιρετικομνημονευτής" με την αποδοχή της Ένωσης του 1971 αφού ως έντιμος Ιεράρχης δεν έκανε σχίσμα στην Εκκλησία αλλά βοήθησε στην πρόοδο της Ορθοδοξίας; Πως πάλι το 1996 δέχθηκε τον Ιερομόναχο Αγάπιο της Κύπρου χωρίς τέτοιες απαιτήσεις; Πώς δεν ζήτησε (το 2007) Ομολογία και Εγκύκλιο από τους Αρχιερείς Θηβών κυρό Χρυσόστομο και τότε Τρίκκης κ. Κοσμά που πρότειναν την Οικονομία για την αποδοχή 100άδων Κυπρίων Γ.Ο.Χ. που προέρχονταν απο το σχίσμα του 1995; Αλλά ο όντως Άγιος Μεσσηνίας Γρηγόριος είχε νοοτροπία Επισκόπου της Εκκλησίας και όχι νεόκοπου "Πάπα των Γ.Ο.Χ.".

Οι ίδιοι σημέρα -κατά παραχώρηση Θεού- προέκυψαν και αιρετικομνημονευτές αφού οι μισοί από την αποκριάτικη Φατρία μνημονεύουν τον Άγιο Θηβών ως Ορθόδοξο (υποκριτικά για τον κόσμο ή αληθινά, δεν το εξετάζουμε εδώ) ενώ οι άλλοι μισοί τον αναθεματίζουν σαν δήθεν αιρετικό και δεν τον μνημονεύουν αλλά συλλειτουργούν κανονικά με τους υπόλοιπους "αιρετικομνημονευτές"! Δεν είναι η μόνη διαφορά της ιδιοτελούς συμμαχίας τους, η οποία σε συνδυασμό την εκκλησιαστική συνείδηση τους, τις φιλοδοξίες και τις επιδιώξεις τους εγγυάται νέα σχίσματα και μερισμούς με σκανδαλισμό αθανάτων ψυχών και απώλεια των, για τις οποίες ο Θεός Λόγος ενανθρώπησε και σταυρώθηκε!

Η περίοδος της πανδημίας καταλάγιασε κάπως τα πράγματα ή -όπως φαίνεται- τους έδωσε το χρόνο να ραδιουργήσουν κατά των δύο Αρχιερέων Χρυσοστόμου και Κοσμά. Στήνουν την πλεκτάνη ότι πρώτη φορά ακούνε τη δογματική ερμηνεία ότι "Ο Χριστός ως Θεάνθρωπος, ως σύνθετη Υπόσταση, δεν υπάρχει προαιώνια αλλά είναι Θεός προαιώνιος". Μάλιστα πολλά έχουν γράψει και οι ίδιοι και καταδικάζονται από την ίδια τους τη γραφίδα!

Ο Άγιος Θηβών μέχρι την κοίμησή του κατακεραύνωσε την υποκρισία, τη βλασφημία και τον ιδιοτελή εναγκαλισμό των καταδικασθέντων υπό της Ιεραρχίας των Γ.Ο.Χ. ΧΡΙΣΤΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΛΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΕΩΝ: Μονοφυσιτισμός, Δοκητισμός, Ωριγενισμός κ.α. Ο μεν πρ. Θεσσαλονίκης έπεσε από ειλικρινή πλάνη και γιατί τα πίστευσε ενώ οι δημιουργοί της φατρίας των φετινών Αποκρεών δεν τις πιστεύουν αλλά τις εργαλειοποιούν. Στην καλύτερη περίπτωση, δεν καταλάβαιναν τι διάβαζαν και πίστευαν επί 20 χρόνια, το πιστεύω δηλαδή της Εκκλησίας από την έναρξη της πλάνης και παρίσταναν ότι Ορθοδοξούν!

Κλείνουμε το πρώτο μέρος με την καταγγελία του Αγίου Θηβών για την διενεργούμενη φατρία και το σχεδιαζόμενο σχίσμα ήδη απο το 2017!!! Ακολουθεί το επίμαχο απόσπασμα και ολόκληρη η καταγγελία του αγίου Πρωθιεράχου όπου αναφέρεται ότι και ο Φθιώτιδος Ιγνάτιος κατήγγειλε την φατρία για σχίσμα σε έντονο ύφος. Δεν είναι τυχαίο ότι η Μονή Παναγουλάκη δεν προσήλθε στην εξόδιο ακολουθία, δεν μνημονεύει και βλασφημεί τον Μητροπολίτη Θηβών κυρό Χρυσόστομο ως "αιρετικό". Μέχρι της κοιμήσεως του προσπάθησαν να υφαρπάξουν την υπογραφή του να αναιρέσει την τελευταία του επιστολή και το ορθόδοξο Χριστολογικό φρόνημα. Το μόνο, όμως, που κατάφεραν είναι να λάβουν την ψυχωφελή συμβουλή "να προσέξουν τα μίση" για να μην εξέλθουν της Εκκλησίας και εκπέσουν της Ορθοδοξίας. Δεν την έλαβαν ποτέ υπ' όψιν....

(Συνεχίζεται)




Ο Αγιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κυρός Γρηγόριος δέχθηκε την Οικονομία του 1971 και ποτέ δεν ζήτησε Ομολογία και Εγκύκλιο από Ορθοδόξους Αρχιερείς για ποιμαντικά ζητήματα που άπτονται των Αρχιερατικών τους καθηκόντων.


Πανηγυρικό Συνοδικό Συλλείτουργο της Εκκλησίας των Γ.Ο.Χ. Ελλάδος και Κύπρου στην ενορία Κοιμήσεως Καλλιθέας για την ένωση με την Ρωσική Ιεραρχία της Διασποράς του Μητροπολίτου Νέας Υόρκης Φιλαρέτου αφού αποδέχθηκε την Ορθόδοξη Ομολογία- Εκκλησιολογία των Γνησίων Ορθοδόξων. Η ένωση φυσικά έγινε με εκκλησιαστική Οικονομία και την αποδέχτηκαν άπαντες οι Άρχιερείς Ελλάδος, Κύπρου και Ρωσσικής Διασποράς. Διακρίνεται πρώτος εκ των Αρχιερέων (από αριστερά) ο αοίδιμος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κυρός Γρηγόριος. Ούτε η Εκκλησία του Χριστού έγινε αιρετική, ούτε κάτι αλλοιώθηκε από την Αποστολική Πίστη και Διαδοχή δια της ένωσεως του 1971. Ειδάλλως, ας μας πούνε οι φατριαστές, υπερορθόδοξοι πότε και υπό ποίων αποκατασταθήκαν!!

Κλείνοντας το πρώτο μέρος και απατώντας σε όσους μας απειλούν ή ενοχλούνται γιατί γράφουμε τα γεγονότα όπως συμβαίνουν προς αντικειμενική ενημέρωση, δανειζόμαστε την ερώτηση του ραπισθέντα Κυρίου και Θεού μας Ιησού Χριστού προς τον ασεβέστατο και άνοον υπηρέτη του Αρχιερέα Άννα, ολίγον προ του πάθους:  (Αν είπα κάτι κακό, πες ποιο ήταν- αν όμως μίλησα σωστά, γιατί με χτυπάς;).

«Εἰ κακῶς ἐλάλησα, μαρτύρησον περὶ τοῦ κακοῦ· εἰ δὲ καλῶς, τί με δέρεις;» (Ιω. 18,23).

2024/05/12

ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ Γ.Ο.Χ. ΤΡΙΚΚΗΣ

Από την περιφορά του ιερού Επιταφίου των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών Τρικάλων και Καρδίτσας στον ιστορικό Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής της Δημοτικής Κοινότητας Αγναντερού Καρδίτσας, τον οποίον έχουν ως ενοριακό κέντρο οι Ορθόδοξοι της περιοχής. Των ιερών ακολουθιών προεξήρχε ο Παν/τος Ιερομόναχος π. Δαμασκηνός Κοραής.


2024/05/11

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

«Καιρὸς τοῦ σιγᾶν καὶ καιρὸς τοῦ λαλεῖν» (Εκκλησιαστής 3, 7)

«Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς.» (Ιω. 8,32)

ΦΑΤΡΙΑ, ΑΝΤΙΣΥΝΟΔΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑ
ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΜΑΣ ΙΑΚΩΒΟΥ ΚΑΙ ΙΓΝΑΤΙΟΥ

Βρισκόμαστε στην πολύ δυσάρεστη θέση να ανακοινώσουμε, με πόνο ψυχής, ότι οι πρώην Επίσκοποι μας Ιάκωβος και Ιγνάτιος μετά της Μονής Παναγουλάκη και ετέρων τριών Ιερομονάχων δημιούργησαν από εμπάθεια και μίσος αδικαιολόγητο σχίσμα όπως διακαώς ποθούσαν και διακήρυτταν ήδη από το 2017. Αρχι-Τέκτονας του Σχίσματος είναι ο Μεσσηνίας κ. Ιάκωβος στον οποίο χρεώνεται (με το περιβάλλον του) η ηθική αυτουργία, η κατασυκοφάντηση και εξύβριση του αοιδίμου Πρωθιεράρχου μας κυρού Χρυσοστόμου (+2023) ως "αιρετικού που δεν τον μνημονεύει" και του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτού Αττικής και Μεγαρίδος κ.κ. Κοσμά. Επιπλέον φέρει την ηθική ευθύνη για συκοφαντίες, εξυβρίσεις, ενίσχυση φατρίας εμπαθών κληρικών, μεθόδευσης σπίλωσης Κληρικών, ζώντων και κεκοιμημένων, τη διασπορά του μίσους του ψεύδους, του φανατισμού. Η παραποίηση εκφράσεων δια της κοπτοραπτικής, εγγράφων και ηχητικά, η εξώθηση φανατισμένων οπαδών, λαϊκών και ασεβών ρασοφόρων, να σπάνε Ιερούς Ναούς, να βιαιοπραγούν κατά κληρικών και λαϊκών, την ηθική εξόντωση του Σεβ/του Αττικής κ. Κοσμά, ακόμη και την κακοποίηση του. Όλα αυτά εν μέσω της Αγίας Τεσσαρακοστής και κατά παράβαση πλειάδος Ιερών Κανόνων, δείχνοντας ότι κατέχονται υπό πνεύματος "αγρίου" και όχι πάντως "Αγίου". Δυστυχώς, πέρα από μια φατρία (όπως τους ονόμαζε ο αοίδιμος Θηβών κυρός Χρυσόστομος) τριών ιερομονάχων, συνευδόκησε ο επίσκοπος Φθιώτιδος κ. Ιγνάτιος, κολακευόμενος ως "Πρόεδρος" και φοβούμενος το μένος και την επίδραση στο Μοναστήρι που διαβιοί. Έχει όμως ακέραιη την ευθύνη διότι χωρίς την συνδρομή του, δεν θα συντελούνταν το αποτρόπαιο αυτό Σχίσμα των Ιακωβιτών. Ας θυμάται ο αγαπητός επίσκοπος κ. Ιγνάτιος το ιστορικό παράδειγμα του πρώην Κορινθίας Καλλίστου. Κι εκείνος τον "Πρόεδρο Συνόδου" παρίστανε για λίγα έτη αλλά εκείνοι που τον χρησιμοποίησαν τον "πέταξαν" έξω από το Μοναστήρι του, αφού δεν τους ήταν χρήσιμος πια. Οι ίδιοι, χαμηλής παιδείας και πνευματικής καταστάσεως,  που τον εξύβριζαν και του έκαναν επίθεση σε Τύρναβο την περίοδο των Χριστουγέννων, Θεσσαλονίκη παλαιότερα και στην πανήγυρη της Παναγίας Γοργοϋπηκόου, θα είναι αυτοί που θα τον "πετάξουν" στον κάλαθο της ιστορίας, όταν δεν θα τους είναι χρήσιμος ή δεν θα ικανοποιεί τις επιθυμίες τους. Δεν θα αναφερθούμε, επί του παρόντος, σε όλο το μίσος, την εμπάθεια και την μεθόδευση συγκεκριμένων προσώπων, σεβόμενοι την πιο κατανυκτική περίοδο του έτους, την Μεγάλη Σαρακοστή, περίοδο μετανοίας, συγγνώμης, έργων αγάπης και σιωπής.

Παραθέτουμε σημαντικά έγγραφα όπως την τελευταία επιστολή του αοιδίμου Πρωθιεράρχου μας Θηβών κυρού Χρυσοστόμου προς τον Μεσσηνίας Ιάκωβο. Ο ίδιος προσπάθησε να αποσπάσει υπογραφή ανατροπής από τον  Μακαριστό Πρωθιεράρχη κυρό Χρυσόστομο αλλά ο αείμνηστος αρνήθηκε και του συνέστησε (χωρίς ο κ. Ιάκωβος να το λάβει ποτέ υπ' όψιν) "να προσέχει τα μίση"! Οι Μητροπολίτες Θηβών και Αττικής ήταν στο στόχο των σχισματοποιών ήδη από το 2017 διότι τόλμησαν σαν Αρχιερείς (!) να γράψουν μελέτες Ποιμαντικών θεμάτων με εκκλησιολογικές προεκτάσεις για την αποκατάσταση των Σχισμάτων και τη σωτηρία αθανάτων ψυχών. Έκτοτε το πνεύμα του Ιούδα περιήλθε σε διάφορες ταραγμένες ψυχές που διαφώνησαν.

Επιπλέον, παραθέτουμε τις απαντήσεις του Σεβ/του Μητροπολίτου Αττικής κ. Κοσμά στην τελευταία συνεδρίαση της Ιεραρχίας, η οποία στιγματίστηκε από άρνηση υπογραφής του προτεινόμενου εγγράφου περιβάλλοντος του κ. Ιακώβου, την από κοινού μελέτη και διόρθωση με στόχο την κοινή υπογραφή και καταλλαγή κατά την εκκλησιαστική τάξη. Αρνούμενοι, πέραν του 3ώρου, οι επίσκοποι Ιάκωβος και Ιγνάτιος να υπογράψουν το κείμενο τους και παράλληλα απαιτώντας να υπογράψει ο Σεβ/τος Αττικής κ. Κοσμάς μόνος, κατόπιν της αποχώρησης του Σεβ/του Αττικής, υπέγραψαν φατριαστικώς και εξωσυνοδικώς το μη εγκεκριμένο υπό της Συνόδου κείμενο τους μετά μόλις 4 ιερομονάχων,  παρασύροντας και απλοϊκούς ιερείς ότι αν δεν το υπογράψουν "θα γίνει σχίσμα"! Ο πραγματικός τους σκοπός, όμως, ήταν ακριβώς η μεθοδεύση του ιακωβίτικου σχίσματος και η επιβολή αντικανονικής καθαίρεσης στο Σεβ/το Αττικής κ. Κοσμά, αποπτύοντας ακόμη και την Αρχιεροσύνη τους! Στη συνέχεια επέβαλαν πραξικοπηματικώς, αντισυνοδικώς και κατά πάραβαση των Ιερών Κανόνων "επ' αόριστον αργία" εν είδη καθαίρεσης (!) χωρίς ουσιαστικό κατηγορητήριο και χωρίς δίκη, με τοποθέτηση "Τοποτηρητή". Χωρίς να λαμβάνουν υπ' όψιν ούτε τις αδελφές Εκκλησίες Κύπρου και Ρωσσίας, κατήγοροι και δικαστές! Ο Σεβ. Μητροπολίτης Αττικής, λαμβάνοντας υπ' όψιν τους Ιερούς Κανόνες και την Αρχιερατική του ευθύνη έναντι του Θεού, την αντικανονική και ιδιοτελή διαδικασία να αρπάξουν τους Ιερούς Ναούς της Ιεράς Μητροπόλεως Γ.Ο.Χ. Αττικής και κατόπιν να τον "ξεφορτωθούν" με καθαίρεση, την απόφαση των Επιτροπών των ενοριών της Αττικής και του Ορθοδόξου λαού να μην ενδώσουν στο πραξικόπημα και το σχίσμα, διέκοψε προσωρινώς (κατά τους Θείους και Ιερούς Κανόνες) την Εκκλησιαστική κοινωνία μετά των δύο Αρχιερέων ώστε να τους προφυλάξει από τον ολισθηρό γκρεμό του σχίσματος και παράλληλα να μην αφήσει το λογικό Ποίμνιο βορά στους νοητούς λύκους των αιρέσεων. Την ίδια περίοδο, ο Ιερός Κλήρος της Εκκλησίας Γ.Ο.Χ. Κύπρου όπως και η Ιερά Μονή Οσίων Αγιορειτών Πατέρων Οινόης Αττικής καταδικάζουν ομοίως τον φατριασμό και μελετώμενο σχίσμα των 2 επισκόπων και των συνεργατών τους.

Παρά την επιβεβλημένη ενέργεια της διακοπής της κοινωνίας μετά των φατριαστών Αρχιερέων, απάντησε στις δύο προσχηματικές κλήσεις και παρέστη προσωπικώς κατά την τελευταία (παρότι αντικανονικές μέσα σε λίγες μέρες, ενώ απαιτείται τουλάχιστον μήνας κάθε φορά και συνεδρίαση εκτός Σαρακοστής) για να τους γλιτώσει από την αμαρτία του σχίσματος. Το περιβάλλον όμως του επισκόπου Ιακώβου Κιτσαντά και των συνεργατών  είχε ήδη προαποφασίσει το Σχίσμα, την εδραίωση του μίσους και του φανατισμού, σε συνέχεια λαϊκών δικαστηρίων σπίλωσης και συκοφάντησης και στην αγνόησή έγγραφων διευκρινίσεων και καταλλάγης. Έβαψαν τα χέρια τους με το αίμα του σχίσματος, με ψευδολογίες κατά μίμηση του πατέρα του ψεύδους και με απειλές κατά των ορθοδόξων πιστών και των Ιερών Ναών τους, αρνούμενοι τον διάλογο και την καταλλαγή για να επιτύχουν προσωπικές σκοπιμότητες. Βρήκε υπόσταση σε εμπαθή πρόσωπα ο διάβολος των σχισμάτων.

Σταματούμε τη σύντομη ενημέρωση εδώ, με την ελπίδα να μην χρειαστεί να ενημερώσουμε περαιτέρω πριν την εβδομάδα του Αγίου Πάσχα. Έκαστο μέλος της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας (κλήρος, μονάζοντες και λαός) καλείται να λάβει την ιστορική ευθύνη ενώπιον της Αλήθειας και της Εκκλησίας του Χριστού, προασπίζοντας την Αποστολική Διαδοχή και Πίστη των Αγίων Πατέρων και των Οικουμενικών Συνόδων, καλώντας σε μετάνοια και συναίσθηση όσων σχίζουν τον άρραφο χιτώνα του Χριστού σπιλώνοντας τον αιωνόβιο Ιερό Αγώνα των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών.  Καλή μετάνοια και φώτιση σε όλους μας!

 Θηβών Χρυσόστομος Τελευταία Επιστολή Προς πρ. Μεσσηνιας (5-1-2023) by ΚΗΡΥΞ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ on Scribd


Αττικής Κοσμά -ΕΞΗΓΗΣΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΙΣ- 2023-03-19 by ΚΗΡΥΞ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ on Scribd


ΕΚΚΛΗΣΙΑ Γ.Ο.Χ. ΚΥΠΡΟΥ by ΚΗΡΥΞ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ on Scribd

Απάντησις Εις Ιγνάτιο 20-2-2024 Για Την Σύγκληση by ΚΗΡΥΞ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ on Scribd

Πρώτη Απολογία Αττικής Κοσμά (10-3-2024) by ΚΗΡΥΞ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ on Scribd

Αττικής Κοσμά Απάντησις Εἰς Την 2αν Κλήσιν Προς Απολογίαν (24-3-2024) by ΚΗΡΥΞ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ on Scribd

Απάντηση Του Αττικής Κοσμά Στην 3η Κλήση Προς Απολογία (2-4-2024) by ΚΗΡΥΞ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ on Scribd

Πρακτικό Συνεδριάσεως Επιτρόπων Ι. Μητρ. Αττικής & Μεγαρίδος 29-2-2024 by ΚΗΡΥΞ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ on Scribd

Δήλωσις Αττικής Κοσμά Πλήρους Αποδοχής Των Οικ. Συνόδων by ΚΗΡΥΞ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ on Scribd

2024/05/10

ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΗΣ ΘΗΒΑΪΚΗΣ ΦΩΝΗΣ


Κυκλοφορεί το 95ο Τεύχος της "Θηβαϊκής Φωνής"- Έτος 21ο

  • Το Τριμηνιαίο περιοδικό της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος με πάντα εποικοδομητικό πνευματικό περιεχόμενο και τη γνήσια Ορθόδοξη διδασκαλία. 
  • Εγγραφείτε συνδρομητές για το νέο έτος στα παρακάτω τηλέφωνο, email και διεύθυνση της Ιεράς Μονής.
  • Είναι σημαντική η ενίσχυση και η διάδοση του περιοδικού της Εκκλησίας μας ενώ οι οπαδοί της αποκριάτικης φατρίας και του ιδοτελούς σχίσματος παρεμποδίζουν την κυκλοφορία του στους ιερούς ναούς.

«Ἀποθώμεθα οὖν τὰ ἔργα τοῦ σκότους (λέγε φατρία, μίσος, ψεύδος, συκοφαντία, σχίσμα, πλεκτάνη) καὶ ἐνδυσώμεθα τὰ ὅπλα τοῦ φωτός.»  (λέγε Ορθοδοξία, Ορθοπραξία, Ταπείνωση, έργα αγάπης) 
Προς Ρωμαίους, ΙΓ', 12.


ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ:
Ιερά Μονή Οσίων Αγιορειτών Πατέρων Οινόη Βιλλίων Αττικής.
ΤΚ 190 12 Τηλ.: 22630. 51. 602.
Ηλ. Ταχυδρομείο: p.thivaikifoni@gmail.com

2024/05/08

ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΙΩΑΝΝΙΤΕΣ, ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Αναδημοσιεύουμε την περισπούδαστη εργασία του Θεολόγου π. Αναστασίου Γκοτσόπουλου εκ Πατρών που αφορά στον Ιερό Αγώνα των Γνησιών Ορθοδόξων "Ιωαννιτών" που δεν έκλιναν γόνυ στις φατρίες, τις συμπαιγνίες των δύο ληστρικών ψευδοσυνόδων και των άδικων και παράλογων αποφάσεων "καθαίρεσης" (!) του Αγιωτάτου Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννου Χρυσοστόμου με άδικους και ψευδείς "αναθεματισμούς" για ιδιοτελείς σκοπούς. Το μίσος είναι γενεσιουργός αιτία των σχισμάτων διότι έχουν γεννήτορα, τον πατέρα του ψεύδους και μισάνθρωπο διάβολο. Μας ενθυμίζει την φετινή αποκριάτικη φατρία των δυο πρώην επισκόπων μας και όσων, κινούμενοι από μίσος και εμπάθεια, έλαβαν μέρος σε παρόμοιες κατάστάσεις που έζησαν οι Ιωαννίτες και οδήγησαν στο σχίσμα των εγκολπωθέντων το μίσος και την δίωξη του Σεβ. Μητροπολίτη Αττικής κ. Κοσμά. Δεν αναφερόμαστε εκτενέστερα δια το αιδέσιμον της λαμπροφόρου εβδομάδος αλλά κλείνουμε με τη θλιβερή διαπίστωση του Αγίου Πατρός Ιωάννου:  ''Τίποτα δέν φοβήθηκα ὅσο τούς ἐπισκόπους, ἐκτός από ὀλίγους...'' «Οὐδὲν δέδοικα ὡς ἐπισκόπους πλὴν ἐνίων»!

ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΙΩΑΝΝΙΤΕΣ by ΚΗΡΥΞ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ on Scribd

2024/05/07

ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΠΑΣΧΑ 2024

ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ & ΜΝΗΜΗ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΑΙΟΦΟΡΟΥ ΣΤΟΝ ΛΥΚΟΤΡΑΦΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Ιερούργησε ο Παν/τος Ιερομόναχος π. Αθανάσιος Δημουλάς, εξυπηρετών τις λειτουργικές ανάγκες των Γνησίων Ορθοδόξων της Μεσσηνίας που δεν έκλιναν γόνυ στην αποκριάτικη φατρία και το ιδιοτελές σχίσμα του πρώην επισκόπου τους.






ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ Ι.Ν. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΜΑΝΔΡΑΣ

Προέστη των Ιερών Ακολουθιών ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος κ.κ. Κοσμάς.








ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ
ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΙΕΡΙΑΣ

Ιερούργησε ο Πανοσιολογιώτατος Ιερομόναχος π. Ευθύμιος Κωτούλας της Ιεράς Μονής Οσίων Αγιορειτών Πατέρων Οινόης Αττικής.





ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΕΝΟΡΙΑΚΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΠΕΥΚΗΣ
ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

2024/05/06

ΠΑΣΧΑΛΙΟΝ ΕΟΡΤΙΟΝ ΜΗΝΥΜΑ

 Επί την του κυρίου ημών Ιησού Χριστού εκ τάφου Θείαν Έγερσιν

Του αοιδίμου και αγιωτάτου Αρχιεπισκόπου Θηβών κυρού Χρυσοστόμου (+2023)



ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ! Christ is Risen! Indeed, He is Risen!- Christus ist auferstanden! Er ist wahrhaftig auferstanden!- Christus is opgestaan! Hij is waarlijk opgestaan!- Kristus het opgestaan! Hom het waarlik opgestaan!- Christus resurrexit! Resurrexit vere!- Cristo è risorto! È veramente risorto!- Le Christ est ressuscité! Vraiment Il est ressuscité!-Cristo ressuscitou! Verdadeiramente ressuscitou!- Hristos a înviat! Adevărat a înviat!- Cristo ha resucitado! Verdaderamente, ha resucitado! - Христос Воскресе! Воистину Воскресе! - Христос Воскрес! Воістину Воскрес!- Христос Воскресе! Ваистину Воскресе! - Kristus vstal zmŕtvych! Skutočne vstal!- Chrystus Zmartwychwstał! Prawdziwie Zmartwychwstał! - Krishti u ngjall! Vërtet u ngjall!- Քրիստոս յարեաւ ի մեռելոց՜ Օրհնեալ է յայտնութիւնն Քրիստոսի - Hristós diril-Dí! Hakíkatén diril-Dí! - Si Cristo ay nabuhay! Siya nga ay nabuhay! - KrÍstus tÉlah Bangkit! Benár día têlah Bángkit!- Kristus aq ungwektaq! Pichinuq ungwektaq! - ハリストス復活!実に復活 - Kristo Amefufukka! Kweli Amefufukka! - ქრისტე აღსდგა! ჭეშმარიტად აღსდგა! - Kristus nousi kuolleista! Totisesti nousi! - Krisztus feltámadt! Valóban feltámadt!


"Αύτη η ημέρα ην εποίησεν ο Κύριος, αγαλλιασόμεθα και ευφρανθώμεν εν αυτή!" (Ψαλμ. 117:24) 
Με πνευματική αγαλλίαση και ευφροσύνη εορτάσαμε και εφέτος το Πάσχα, την μετάβαση από τον θάνατο στην ζωή, από την φθορά στην αφθαρσία.

Ο ενανθρωπήσας Θεός Λόγος, ο Χριστός, έφερε εις πέρας το κοσμοσωτήριο έργο, κήρυξε και απόκάλυψε στους ανθρώπους την αληθινή πίστη, το μυστήριο της Αγίας Τριάδος και δια της σταυρικής θυσίας, διέλυσε την έχθρα και συμφιλίωσε τους ανθρώπους με τον Θεό.

"...Εχθροί όντες κατηλλάγημεν τω Θεώ δια του θανάτου του Υιού Αυτού". (Ρωμ.5:10)

Συμφιλιωθήκαμε, δεν είμαστε πλέον εχθροί με τον Θεό, καταργήθηκε η Προπατορική αμαρτία, το μεσότοιχο της έχθρας.

Με το θείο βάπτισμα ο παλαιός άνθρωπος, ο παλαιός Αδάμ βυθίζεται και εξαφανίζεται και ενδύεται τον νέον, τον Χριστό, τον αναμάρτητο Αδάμ. Ο Χριστός μας χάρισε το μέγιστο δώρο της υιοθεσίας. Έχουμε γίνει κατά χάριν υιοί του Θεού και συγκληρονόμοι της βασιλείας Του. Οι μεγάλες αυτές δωρεές και τα χαρίσματα δόθηκαν στο ανθρώπινο γένος με το Πάθος και την Ανάσταση του Χριστού.

"Αύτη η ημέρα ην εποίησεν ο Κύριος!"  Γι' αυτό η ημέρα της Αναστάσεως του Χριστούαπό τους υμνωδούς της Εκκλησίας υμνείται ως "βασιλίς και κυρία", ως "εορτή εορτών" και "πανήγυρις πανηγύρεων". Είναι η πρώτη των ημερών, "η μία των Σαββάτων" (η πρώτη, δηλαδή, ημέρα της εβδομάδας κατά τους Ιουδαίους), ημέρα του Κυρίου, η Κυριακή για εμάς τους Χριστιανούς.

Η ημέρα αυτή δεν έχει τα πρωτεία μόνο για την ανάπλαση και πνευματική αναγέννηση της πλάσης και δημιουργίας του κόσμου. Αλλά είναι και η ημέρα δια την οποίαν λέγει η Γραφή: "Εν αρχή εποίησεν ο Θεός τον ουρανόν και την γήν... και εγένετο εσπέρας και εγένετο πρωί ημέρα μία." (Γένεσις Κεφ. 1)

Με τον εορτασμό του Πάσχα δεν επαναφέρουμε απλώς στην μνήμη μας το θείο γεγονός της Αναστάσεως, αλλά προσπαθούμε να βιώσουμε το Μυστήριο της Αναστάσεως, να αισθανθούμε την πνευματική χαρά και αλλοίωση. Για αυτό "καθαρθώμεν τας αισθήσεις και οψόμεθα τω απροσίτω φωτί της Αναστάσεως". (Καταβασίες Πάσχα)

Ας αισθανθούμε την χαρά της Αναστάσεως, την Χάρη της απολυτρώσεως και της ημετέρας σωτηρίας. Ας επιδείξουμε καρπούς αξίους της πιστεώς μας. Ας εγερθούμε εκ των νεκρών έργων της αμαρτίας και "συγχωρέσωμεν πάντας τη Αναστάσει, αλλήλους περιπτυξώμεθα". Η πίστη μας στον Αναστάντα Κύριο πρέπει να μας οδηγεί σε συναδέλφωση, σε έργα αγάπης, φιλανθρωπίας και αρετής.

Η Ανάσταση του Ιησού είναι ανάσταση κάθε ψυχής, είναι ανάσταση και ζωή κάθε πιστού, κάθε μετανοημένου Ορθοδόξου Χριστιανού Ορθοδόξου Χριστιανού. "Εγώ ειμί η ζωή και η αλήθεια" (Ιωάννης ιδ',6), διακήρυξε στους μαθητές του και σε ολόκληρο τον κόσμο. Είναι το Φως του κόσμου, και μόνον στο φως της αναστάσεως Του "οψόμεθα φως". (πρβλ. "Δοξολογία")

Είναι η Ζωή, η οποία εκ τάφου ανέτειλε, για να μην αποθάνουμε. Εκείνος άλλαξε την πορεία της ανθρωπότητας και έδωσε νέο περιεχόμενο στην ιστορία. Είναι η πηγή της ηθικής αναγέννησης, ο αναμορφωτής της ανθρωπότητας, ο λυτρωτής και σωτήρας, ο Κύριος μας και ο Θεός μας.

Ας ακούσουμε το χαροποιό διάγγελμα από φίλους και εχθρούς. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Ας πάρουμε θάρρος και δύναμη στον αγώνα της ζωής. Μη φοβηθούμε τα κύματα της ακαταστασίας, τις θλίψεις και τις συμφορές του βίου. Ας  ακούσουμε της φωνής, "ιδού εγώ ζω και υμείς ζήσεσθε" (Ιωάν. ιδ΄ 19), που διασαλπίζει ο Αναστάς Κύριος.

Οι υπό απιστία και ολιγοπιστία κρατούμενοι, ας ανοίξουν τα μάτια της ψυχής τους στο φως του Χριστού. Ο αιώνιος και αειλαμπής φάρος, ο οποίος οδηγεί στον λιμένα της χαράς και της σωτηρίας, ανέτειλε λαμπρός. Ας προσκυνήσουμε προσπίπτοντας στον Αναστάντα Σωτήρα και Κύριο.

"Αύτη η ημέρα ην εποίησεν ο Κύριος, αγαλλιασόμεθα και ευφρανθώμεν εν αυτή". Είναι η ημέρα κατά την οποία αντήχησε για πρώτη φορά το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και αντίλαλος θα εξακολουθεί να υφίσταται στους αιώνες και όλες οι γενιές θα απαντούν με πίστη και ευλάβεια, όπως και σήμερα ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ!

Ταπεινός ευχέτης προς τον εκ τάφου Αναστάντα Σωτήραν Χριστόν

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ Γ.Ο.Χ.

+ Ο Θηβών και Λεβαδείας ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ 


(Περιοδικό "Θηβαϊκή Φωνή", τεύχος 15 του 2006. σελ. 3- 5)